Annorlunda när "jag" gick hit

En kvinna är till läkaren för sitt årliga besök
Sjuksystern frågar om grundläggande frågor.
- Hur mycket väger du?
- 65 kg svarar kvinnan
Hon ställer sig på vågen och systern
antecknar 74 kg.
Sjuksköterskan frågar:
- Vad är din längd?
- 1,73 svarar kvinnan
Sjuksystern mäter och antecknar 1,66

Så tar systern blodtrycket och säjer till kvinnan
att det är mycket högt.
- Ja, vad fan förväntar du dig!
När jag gick hit var jag lång och slank!
Nu är jag liten och fet!

image490

Inte lätt.......jag förstår problemet kan man säga.......

Ska gå in till stan idag......och då menar jag bokstavligen gå, så då kanske jag blir lång och slank igen....hehehe...

Dagens kloka ord:

image491

......jag ska lyckas en dag!!!
(...jag sa inte vilken dag vá??)
.....gäller bara att inte tappa tron på sig själv!!!

Kramis till Er Alla / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Maj-Britt

Va har du inte kommit hem ännu du kanske har rymt hemifrån eller handlat så mycket att du tar god tid på dej att gå hem Kram


2007-12-12 @ 23:03:31


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0