Vatten....bara vanligt vatten....


Halloj i sommarvärmen !!

Som ni märker så orkar jag ju inte ens blogga när det är
så här vaaaaaarmt, ledsen gott folk, men jag misstänker att
ni sitter inte heller inne och ugglar vid datorn utan ni njuter
garanterat av solens varma strålar istället, eller hur ??

Det märkliga är dock att hur varmt det än har varit så har
mina lycko-hormoner sagt till mig på kvällskvisten att det
är dags för en tur i spåret, det hände både igår och idag
så jag var ju tvungen att dra på mig jogging kläderna vid
båda tillfällena för att sen bege mig ner till stamhaket.





Nivå svettloppa.....inga problem !!



Ett viktigt litet kom-ihåg till er alla......
Oavsett om ni utför sport eller inte så glöm inte bort
livets dryck i värmen..............




Love and kisses
Druvan



Vädret är underbart !!


Nix, Druvan har inte tagit semester,
MEN det är ju.........





......och jag befinner mig inte särskilt ofta vid datorn
den här årstiden, men jag försöker ändå hålla bloggen
vid lite nödhjälpsandning emellanåt.
Dessutom är ju Tobbe hemma på helgerna så då
passar jag ju på att vara med honom.

Jag lovar att jag ändå ska försöka få ur mig något vettigt
lite då och då....ok ?????
Ni lyckliga stjärnor som har semester just nu har i allafall
prickat in rätt väderlek, hoppas att ni njuter ordentligt !!
Man får ju verkligen hoppas att även vi andra får bra väder
när det är dags för lite ledighet....annars säger jag upp mig !!

Ha en skön och avkopplande dag !!

Kramis / Druvan





Not to easy.....





Det här ser ju lugnt och behagligt ut.......
Jamen så easy får jag inte göra min runda nu.
Näeeee, jag måste uppnå nivån svettloppa,
först då är jag nöjd med mig själv.
Jäpp, jag sticker ner till mitt stamhak nu.....
Wurmtal here I come !!!

Tjingeling / Druvan



Snygging......hääää ?!?!?!





Jaaaa, eller hur.........???

Sitter i solen och gottar mig, dock inte med en drink i handen,
för det skulle inte göra mig speciellt attraktiv......
näääääe jag är nyttigare än så, jag smaskar på
färska jordgubbar.....mmmm.....gott !!!
Köpte med mig ett par "gubbar" från torghandeln idag.

Ville bara titta in lite snabbt så att ni ser att jag lever.

.....och hur lever erat liv en solig dag som den här ?????


Kram på er allihopa !!

/ Druvan



Jogging =)


Nu ska ni få höra......
I söndags frågade jag om Tobbe ville göra mig sällskap
för att träna i Wurmtal, walking eller jogging beroende på
vad min kropp skulle orka med.

Vad får jag till svar tror ni ????

Jaaa jag trodde i allafall att jag garanterat skulle få ett nej tack,
men överraskningarnas man som han är min man så ville han
verkligen med, han svarade ja innan jag hann blinka ens.
Han verkar ha förstått att det är nyttigt med motion...hehehe....
Jamen döö, det var väl på tiden...fniss !!



Det kändes riktigt kul att få sällskap.
Vill tacka dig än en gång för det Tobbe !
Har du gjort någon motionsrunda i Nürnberg ännu ??
Biscepsträning på sin höjd förstår jag......att höja ölglaset mot munnen
är en ganska tung övning.......åtminstonde i början....hehehe....





Idag däremot fick jag göra rundan ensam......eller ensam var väl
kanske synd att kalla det, det var många med mig som svettades
i spåret idag. Jaaa, för idag var det svettigt minsann på flera sätt
dels gassade solen från en klarblå himmel och dels kämpade jag
mot mina 2 onda ting.....ryggen och blodtrycket.....nu förstår jag ju
bättre varför jag har så jägarns dåligt flås....har ju inte fattat det förut.

Tänkte hålla rygg på en man som joggade om mig eftersom han höll ett
bra tempo....MEN Druvan orkade inte hålla jämna steg med honom så jag
fick kämpa mot mig själv istället.....attans också....kändes som ett litet nederlag.

Naja, detta kan inte knäcka mig för jag är gjord av starkare stål än så.


Dessa bilder är visserligen tagna i Wurmtal, men dock i slutet
av april alltså inget färskt, men det gör kanske inget.









Hoppas att ni har det underbart skööönt i solen !!!
Tänk på att  ♪ sommaren är kort  ♪.....som Ledin sjunger
så ta vara på alla fina dagar.

Kram och massor med kärlek till er alla !!!!

/ Druvan



Midsommarafton =)


Här kommer ett par bilder till från våran midsommar.
Det var bara vi 3 som "firade", det var mysigt att i lugn och ro
få tillfälle att mysa tillsammans bara med familjen, men samtidigt
när det är midsommar jaaaa då vill man gärna fira med flera.
Hade jag fått som jag hade velat, hmmmm
.....jaaa då hade det inte blivit något firande alls här i tyska landet,
men min familj var starkare och nu i efterhand känns det skönt att 
de stod på sig och ville fira i liten skala i allafall.





Glömde visst ta kort på maten, men det var ungefär som det brukar.
....sill, potatis, gräddfil, gräslök, gravad lax, ägghalvor med god räkmoja
på, räksnurror, bröd, ost till förrätt. Snapsen icke att förglömma....
jag drack Utö-snaps bara för att få lite närhetskänsla till Dalarö
och jag måste säga att den snapsen var riktigt gooooood, jag som
annars är lite pipplig vad snaps beträffar.
Därefter åkte grillen på........
Serverades alltså Entrecôte, BBQ-sås, hemgjord potatissallad.
I efterrätt blev det jordgubbar och glass.
Jag hade ingen större lust att göra jordgubbstårta till 3 (!!!!!) personer.

Vi var sedan mätta och belåtna.....
jaaaaa det var nog bara förnamnet.....puuuuh !!!







Det är Cattis som har gjort alla fina blomarrangemangen, visst är det fiiint ?
......och javisst jaa Marcel gjorde den lilla blåa vasen fin när vi
band våra kransar dan innan.
Kreativa ungdomar !!!!!





Alla dessa fina blommor inspirerade mig naturligtvis till att
binda mig en alldeles egen krans i år.
Gjorde du någon blomkrans till håret ???





Skål och Glad midsommar
Va´ fiiiiint du passar i blomkransen Tobban !!!!




♪ För hon har blommor i sitt hår........ ♪




Vädret hos oss var fint mest under hela dagen, inget att klaga på.
En del moln till att börja med, men de försvann ganska fort och då
gästade solen oss, det var juh sköööönt.
Hur var vädret hos er när ni firade midsommar ??

Har inte mer att berätta för tillfället.


Tjing tjingalong / Druvan


 

Dagen före midsommarafton.......


Halloj allesammans !!!

Jag håller som bäst på att fixar lite med bilderna som blev tagna
före och efter midsommar.
Tänkte att ni kunde förgylla eran söndag med att spana in vad som hände här
hos oss i det tyska landet.

Till att börja med är dessa bilder tagna dagen före midsommarafton.

Marcel var så himla snäll att han erbjöd sig att klippa gräset här hemma.
Noggrann var han dessutom.....hehehe.....

Tack så jättemycket för hjälpen




Noggrann var det ja........hehehehe.......
Han var så noggrann att han finputsade med sax efteråt.........




Så klipper en tysk gräset......där har vi svenskar mycket att lära.......





Som om det inte vore nog........
Näst på tur att bli klippt var stackars Cattis............







Näääääeee ni ungdomar, nu får ni allt sluta upp och leka
Vi måste börja med blomkrans bindningen nu.
Det tar juh liksom ganska lång tid att få till en krans om man gör
det från cratch och naturligtvis var det så vi hade tänkt att göra dem förstås.
Sätt igång med att binda nu............





Jag har valt lite brudslöja till min krans, det blir säkert fiiint.



Men OJ vad flink i fingrarna du är Cattis.....
redan hunnit så där långt........
.......fiiiiiiint blir det dessutom !!!





Första gången som jag binder mig en egen krans,
men det var inte sista gången, för det var juh kuuuul juh !!!
Allt som är kreativt är kuuuul !





Medans Cattis och band våra kransar så var
Marcel flitig med att plugga.
Kolla in här.......




Här är det fina slutresultatet.......
Blev det inte fint så säg ????





Midsommaraftonens bilder kommer vid ett senare tillfälle,
jag har inte hunnit trixa med dem ännu.

Kramis / Druvan



Körkort.....


STORT GRATTIS Martin

till körkortet !!!!





Hoppas att du tar det lugnt på vägarna !

Grattis kramar

från Tyskarna





Glad Midsommar =)





Hoppas att ni allihopa får en trevlig midsommarafton !!!
Skulle nästan ge vad som helst för att få tillbringa den
tillsammans med er i Sverige.
Här i det tyska landet gör vi visserligen vårt bästa att
försöka få fram midsommar-feelingen.
Cattis och jag har suttit och bundit våra kransar nu på
kvällskvisten och det var jättemysigt !!
Det tar ju lite tiiiid att fixa till dem så nu är jag trött i ögat
och orkar därför inte ladda upp flera bilder, men när orken e´
tillbaka så ska jag ge er lite fler bilder att kika på.

Vore roligt att få lite midsommar rapport från er alla där ute...
...vill juh liksom va´me´fast att jag inte e´me´ live.


Vill med det här inlägget önska en riktigt...........





Regn och rusk.....


Här hos mig är det........





.....och jag lovar.....
.....det är inte jag som har dansat regndansen.

Ok jag får väl stå ut med lite regn då, hoppas bara att ni i
Sverige slipper det i morgon då midsommarafton knackar
på eran dörr. Det är aldrig roligt med taskigt väder på midsommar.



Kram till er alla !!!



GRATTIS Felicia =)



       


       FELICIA    

på din 8-års dag





önskar

Pia, Tobbe & Cattis








Ser du likheten ??


Jag har en PippiLotta hemma idag som inte känner sig alltför pigg.
Ont i magen....aj aj aj.....stackars min lilla Cnattis.
Krya på dig gumman  



Ser ni likheten ??????




Puss & Kram
Mamma



I hate Mondays.....






Robin springer ut.....


Idag är en dag som jag hade önskat av hela mitt hjärta att
jag hade haft möjlighet att vara i Sverige, men som vanligt
måste jag finna mig i att jag är alldeles för långt bort för
att det skulle funka.
Livet är inte alltid rättvist !
Näe ni, nu är det slut med medömkan och dags att dra på
smilbanden för det finns ju något stort att fira även idag........


Min brorsson Robin tar studenten idag och vi i det tyska landet vill
 naturligtvis önska dig ett mega STORT GRATTIS till dig idag ROBIN
 



Du tar studenten och jag misstänker att du dessutom gör det med
toppbetyg, så behöver ni hjälp med elektriciteten ute i era stugor
så finns det numera ett proffs som gärna hjälper till, eller hur du Robban ??
Bra gjort !!!!











GRATTIS ropen kommer från

Pia, Tobbe & Cattis




Planering är A och O


Ni ska veta att min man är jäkel på att planera....
Cirkus gurka klockan 15.00 ringer telefonen hemma hos mig.
Det är kärleken i luren....mysigt, hinner jag att tänka !!!




Rrrrrrrrrrrrrrrrr...............

Lite trevande startar samtalet........
Jooo, du förstår, säger Tobbe......
.....i morr´n e´ré jag som är ansvarig att ta med mig fikabröd till mötet
....och jag undrar om du skulle vilja baka något tills dess ??

Klart att jag kan, gör jag gärna, MEN nästa gång, säg till lite mer i förväg
så även jag kan hinna planera.
Nu fick jag ju lov att sticka iväg lite kvickt till affären, köpa lite ingredienser,
kvicka mig på hem igen för att svänga ihop dessa kakor.

Har fixat 2st olika kakor, den ena kan jag dela med mig av direkt, för den vet
jag av erfarenhet att den är god, den andra är ett experiment.
Kanske att jag får lust att skriva ner även det receptet till er om det är ätbart.
Men det får som sagt bli vid ett senare tillfälle.




Hallonrutor med kardemummakrisp


150 g smör
3/4 dl mjölk
3 ägg
1,5 dl socker
2 tsk vaniljsocker
4 dl vetemjöl
1 1/2 tsk bakpulver

Kardemummakrisp

2 dl vetemjöl
1/2 dl socker
1 1/2 tsk vaniljsocker
2 tsk stött kardemumma
75 g smör

Garnering

4 dl hallon
2 tsk bakpulver
2 tsk vanilsocker

Gör så här:

Sätt ugnen på 175 grader.

Blanda ihop alla ingredienserna till krispet så att det blir en smulig massa.
Ställ in den kallt så att den får vila en stund.

Smält smöret och dra kastrullen från värmen. Tillsätt mjölken.

Vispa ägg och socker vitt och poröst.

Sikta ner de torra ingredienserna och tillsätt smör / mjölkblandningen.
Rör smeten slät.

Häll smeten i en smord och bröad långpanna, ca 22 x 32 cm.

Blanda hallonen med vaniljsockret och potatismjölet.

Strö hallon och krispsmulor över kakan.

Grädda i nedre delen av ugnen i 30 - 35 minuter.

Skär upp kakan i rutor när den har kallnat.



Lycka Till !!!


Nu får vi bara se men inte röra dessa kakor som står i köket.
För de är ju som sagt till i morr´n.



Hoppas att alla firare firar ordentligt idag



den här dagen går ju liksom inte i repris, tänk på det !!!!!!!


Kramis från eran egen "lilla" Druva



Det måste oxå firas =)


Jamen visst.....sa jag inte mellan raderna att det var firar dags
av olika anledningar idag..??

Det är från och med idag som teater Sverige får en ny duktig
talang att glädjas över ute på sina scener.
Du börjar lite smått, Olle,  för att sedan kunna erövra världen.....
.....ser vi inte Hollywood i kikaren

Jomen Självklart gör vi det !!!







STORT GRATTIS OLLE

till studenten !!!!!
 




Du vet att jag väntar på din autograf fortfarande

Hoppas din dag blir en upplevelserik dag Olle och att din framtid
är säkrad i Hollywood....hehehe....

STORT GRATTIS
önskar Pia, Tobbe & Cattis


(Ledsen att vi inte kan vara i Sverige där allt roligt händer,
men livet e´ inte alltid så lätt att knåpa ihop som vi alla vet.
Vi är med er alla i våra tankar förstås !!!!)



Det måste firas =)



Det finns, som jag tidigare nämnt, mycket att fira idag
och alla andra dagar om året också för den delen.

Men idag är en dag som är ganska betydelsefull för flera av oss
av lite olika anledningar, kan jag tänka mig.
Den är bland annat mycket speciell för Martin som idag blir inget mindre än







Om nu inte vuxenvärlden redan har startat för dig Martin
så gör den det en dag som den här i allafall.
Hoppas din födelsedag blir en härlig dag att minnas !!!
(Vi får lov att fira dig vid ett senare tillfälle)
Självklart har jag gjort ett födelsedagskort till dig också Martin,
det finns nu att hämta på mailen   !





önskar

Pia, Tobbe & Cattis



♪ Jaaa må han leva ♪ .......


Vi firar och firar.....
Gör vi något annat än firar..??
Det är väl typ det jag hinner med när jag sitter vid datorn....
......känner smaken av smaskig tårta i gommen varje gång men
inser snart att jag bara drömmer....får ju skylla mig själv att jag
befinner mig på fel plats vid fel tidpunkt.
Kan ju trösta mig med att jag inte går upp i vikt pga tårt-ätande iallafall.

På tal om att vara felplacerad.....kolla stackars katten....



Katten oxå......

....och inte gick fotbollen rätt väg i matchen mot Danmark heller...
så jag misstänker att de svenska spelarna var felplacerade även de...
....jag såg visserligen inte matchen men jag vet att de torskade


Jaa ja, men nu var det varken mig, en felplacerad katt eller
det svenska landslaget i fotboll som jag hade tänkt uppmärksamma
i det här inlägget. Tänkte ju att vi kunde börja skära upp tårtan nu



och stämma in i.....

♪ Jaaa må han leva ♪.......

....för vi har ju en födelsedagsfirare som gärna vill höra
Hurra ropen skalla från oss alla som är här på bloggen.

Hurra Hurra Hurra Hurraaaaaaaaaa................
Hoppas du får en trevlig födelsedá............




 GRATTIS Jens !

önskar

Pia, Tobbe & Cattis



Stor som en valnöt....



Ibland undrar jag vad jag tänker med..???





Hjärnan...
Druvan...
Hjärnan...

Jamen den e´ ju inte större än en valnöt,
 får alltså inte plats så mycket där inne !!



Ville bara förmedla att jag INTE har varit särskilt smart
dessa gångna 24-timmarna.
Kan inte få det ogjort......måste börja om......
Shit pommes frites........


Ha en trevlig helg !!
Tjing på er



Oväntat besök idag igen.....


Gissa vem som hade bråttom ner från redskapsbohustaket
alldeles nyss..????
Jaaaa.....grannens misse förstås.....





Behövde bara börja prata lite med henne så kom hon med en
rasande fart fram till mig och började kurra.
Nu vet hon att jag är en fin kompis som gärna kelar med henne.
Oj oj oj.....vad hon åmade sig för mig.....hihihi......

Jag kommer nog få fler oväntade besök i framtiden,
fast då är de ju inte oväntade längre förstås.

Tjing Tjingalong / Druvan



Världens bästa


Idag vill jag börja dagen med att uppmärksamma att........

......jag har världens BÄSTA svärmor !!!!!


Visst händer det att vi inte drar jämnt alla gånger,
men vilka gör det, jag bara undrar ??
Och förresten så händer det väldigt sällan att vi inte
drar jämnt, oftast funkar vi i harmoni tillsammans.

Dessa blommor är till dig Maj-Britt, för att du är som du är !
Blommorna är förresten allergitestade och de klarade testet.....





Dina värmande ord som du gav mig på Facebook utan någon som helst anledning
egentligen gjorde mig väldigt glad.....TACK


Massor med kramar endast till DIG !!!!

/ Druvan



Bruce



Det regnar och är kallt i Stockholm ikväll, MEN Bruce värmer........

http://www.expressen.tv/noje/Musiksommar/1.1595009/se-springsteen-med-badlands



Raska fötter....




Har nyss kommit tillbaka från min walking-runda.
Jaaaa nu imorse var det rask promenad som gällde,
försökte dock att jogga, men kroppen sa ifrån så jag
fick nöja mig med att promenera helt enkelt.
Det var ju skönt det också.
Mina "raska fötter" tog mig runt på 49 minuter, sen med
10 minuters tillägg i vardera riktning när jag skulle dit och hem.
Glad över att jag tog mig runt.
Jag tycker nog att jag gjort min motion idag.



Dagens väder är inte alls så ljuvligt varmt som det har varit
de tidigare dagarna, riktigt friskt och faktiskt kyligt i luften.
Nästan så att det var minusgrader när jag hade kommit ner i
svackan i Wurmtal......hehehe.....jaaaa jag överdriver lite förstås,
men det var faktiskt KALLT !!!

Nu väntar en uppfräschande dusch på mig.....





Dagens ord:


För att kunna bygga och behålla
en god självkänsla måste vi ta
ansvar för hur vi lever våra liv.

Det är alltså ingen annan som ka ta ansvar
för ditt eget liv
utan det ansvaret ligger endast i dina egna händer !






Med dessa ord avslutar jag detta inlägg och önskar er alla
en underbart trevlig dag.


Kramis / Druvan





"Juniflickan"


Det hinner inte gå många dagar emellan tills det är
dags att fira nästa födelsedags"barn".
Antar att jag inte är först på plan att gratulera dig, Gittan, eftersom du
säkert har haft skönsång vid sängkanten nu på morgonkvisten.
Meeeeen jag kan skryta med att jag e´ först på bloggen med att
uppmärksamma din dag i allafall.











Nu får du blåsa ut ljusen på tårtan, men du får nog ta i med
all kraft ända från tårna för annars kommer du att missa en del
ljus i vinddraget.......de har lixom blivit så måååååånga nuförtiden

Hoppas du får en trevlig födelsedag !!!


GRATTIS Gittan
önskar
Pia, Tobbe & Cattis



Ruggigt !


Nu ska ni få höra något ruggigt........

Kände mig lite alena igår, Tobbe är i Nürnberg och Cattis var i Köln.
Igår eftermiddag satt jag alltså i data/gästrummet som för övrigt
ligger en trappa upp i vårat hus, för att fixa med min blogg,
fullt koncentrerad förstås.....och plötsligt får jag syn på något svart i min
vänstra ögonvrå....något som är på väg in genom dörren......
.....inte nog med att det var svart.....det svarta rörde på sig dessutom.

Iiiiiiiiiiihhhhhhhh........................

Vicken ruggig känsla.......ingen e´ ju hemma mer än jag

Men HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP !!!!!!

Vågar knappt titta juuuh
Men vem annars ska kolla vad det är som rör sig..?!
Jag måste helt enkelt våga konfronteras med det okända.......

1........2.......3.......

Jag tittar väl då.......



Nämen nuuuu blommar det i farmors hatt !!!!!!
Fy bubblan vad du skrämde mig !

Nämen hej missen kissen kommer du och hälsar på mig.




Trodde ju knappt mina ögon när den här skönheten dök upp i dörröppningen.
Jag lyckades ganska omgående att skapa ett förtroende oss emellan,
kunde kela med kissen för att sedan lyfta in den i sovrummet,
det var nämligen där inne som kameran fanns.
Var ju såklart tvungen att dokumentera besöket för annars hade ni väl
aldrig trott på min berättelse


 

Där ser man vad lätt det var att ta sig in obemärkt i mitt hus när
vinterträdgårdens dörrar var öppna och jag befann mig en trappa upp.
Fick mig förstås en rejäl tankeställare.


Vi kelades en bra stund ute på gräsmattan sedan för jag tyckte nog
att missen hörde hemma mer utomhus än inne hos oss där den lämnar
en massa katthår efter sig, är ju inte så bra för Cattis allergi.

Glömde säga att det är vår närmaste grannes katt som gjorde hembesök.



Den här händelsen får mig naturligt att tänka på.......den här reklamen.......






Tjing tjingalong / Druvan



Avundssjuk...nääeee skulle inte tro det...


HAHAHA.......
Vill du att jag ska tro på att du är avundssjuk att
jag springer i Wurmtal, Tobbe ??
Om jag inte minns fel så valde du mellan pest
eller kolera sist jag föreslog att vi skulle träna
tillsammans - simning eller Wurmtal - du ville
egentligen ingenting av det - helst ville du bara sitta
och jäsa......och hur bra e´de´ för gubb-magen då ???
Det blev till slut kolera, alltså en lugn promenad i Wurmtal.

Förstår att du trivs som fisken i vattnet nu när du är i Nürnberg
och springer pubrundan kväll efter annan 
Det enda du lyckas med då, det är att bättra på gubb-fläsket...hehehe...

Hoppas i allafall att det funkar bra på jobbet och att du har det bra där nere !
Väntar och längtar tills du kommer tillbaka till mina armar igen.


Kramis / Druvan






Det vore inte dumt....


Skulle ge vad som helst för att bo på Grand Hotell i Stockholm just nu
och fram till på söndag......




http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article5292337.ab


Drömmar är väl tillåtna..??

Tjingeling från en drömmande Druva

(vaknade just upp och insåg att jag borde blåsa håret
här i det tyska landet.....låååångt borta från Stockholm
  )


Skulle vilja sova.....







Rört på fläsket.....


Har precis kommit hem från en underbar joggingtur
i Würselens vackra och somriga Wurmtal =)






I lördags knäckte jag mitt personliga rekord,
då tog jag rundan på 36 minuter,
idag visste jag redan när jag startade att jag är
bara tacksam och glad om jag kommer runt.
Och det gjorde jag minsann.....hehehe....
på bättre tid än jag faktiskt hade trott från början....
.....när jag väl hade blivit varm så kom jag runt på 38 minuter.
Jaarå jag är nöjd !

Jag kämpar med mig själv och hoppas att det ger
resultat en dag. Men den dagen verkar sitta långt inne.

Vad har du gjort idag ??


Tjing tjingalong / Druvan








Luta dig tillbaka och njuuut.....


Behöver du ha lite positiv feeling..?!
......det gör iallafall jag......
så jag kommer luta mig tillbaka, minnas mina konserter
med Bruce och bara njuta.
Dessa videos kommer dock inte från de konserter som jag varit på,
men däremot bilderna på Bruce de är från den senaste konserten som
Tobbe & jag var på.


(Favorit i repris)
LTU Arenan Düsseldorf




Landgraaf 30 maj 2009
(ca 2 mil från Aachen)




Bruce i Sverige på Ullevi 2008







Lite smått nostalgisk........
Hade ju så gärna velat hoppa på galenskaperna en gång till
och uppleva den mannen live för han e´sååå speciell !!!

P.S. Ni behöver inte klaga på hur det låter.....jag är heller inte tondöv,
det är ju därför du ska ta ditt pick och pack och gå på hans
konserter, det är det som är häääääftigt !!!!
Tack för ordet !! D.S.


Kramis / Druvan



RSS 2.0