Vatten....bara vanligt vatten....


Halloj i sommarvärmen !!

Som ni märker så orkar jag ju inte ens blogga när det är
så här vaaaaaarmt, ledsen gott folk, men jag misstänker att
ni sitter inte heller inne och ugglar vid datorn utan ni njuter
garanterat av solens varma strålar istället, eller hur ??

Det märkliga är dock att hur varmt det än har varit så har
mina lycko-hormoner sagt till mig på kvällskvisten att det
är dags för en tur i spåret, det hände både igår och idag
så jag var ju tvungen att dra på mig jogging kläderna vid
båda tillfällena för att sen bege mig ner till stamhaket.





Nivå svettloppa.....inga problem !!



Ett viktigt litet kom-ihåg till er alla......
Oavsett om ni utför sport eller inte så glöm inte bort
livets dryck i värmen..............




Love and kisses
Druvan





Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0