Bäst att betala

image364

Jo det är en kille som är ute och går med två säckar. Då kommer polisen och ser att det ramlar ut en massa pengar ur den ena säcken, och undrar var han har fått dem ifrån.
- Var har du fått tag i alla pengar? undrar polisen.
- Jo, det är så är att jag bor bredvid Råsunda och det kommer alltid en massa supportrar och kissar i min rabbat och då brukar jag gå med häcksaxen och säga "100 spänn annars klipper jag av den!", säger mannen.
- Jaha, men det är ju inte så bra. Men... Vad har du i den andra säcken då?
- Jo, det är ju inte alla som betalar!

image363

Min man är som bekant AIK:are..............han måste ha betalat............

Kramis / Vindruvan




Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0