Bestämt mig




image1379


Jag går här o funderar om jag ska kasta på mig
mina träningskläder och lufta lungorna i Wurmtal.
Jaa, gör jag det inte nu, ja då blir det inte gjort alls idag
och det är dumt, eller hur?
Brukar du också vela så här?

Druvan´s walking är ett nyttigt intag varje dag.
Jaaa så är det !!!
Jag har bestämt mig.............
...........på med träningskläderna och uuuuuut !


Det sägs ju att bad säsongen är i antågande...............


image1380



Vi ses !

Ciao / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Vindruvan

Tack för din peppning Gittan !!!
Kläderna är på och nu sticker jag......
......ciaoooooo


2008-04-30 @ 13:11:22

Postat av: Vindruvan

Tjooooohooooo!!!!
Är hemma prick NU och jag behöver inte ta ett steg till idag, "Stegge" står på 13607 och han är nöjd med mig ;-)

Kramis


2008-04-30 @ 14:43:55

Postat av: Linda

Idag går mina tankar speciellt till min barndomskompis Marcus Kern och hans bror Mattias. Var på deras mammas begravning idag. Hon dog plötsligt för ca. 3 veckor sedan. Det är så hemskt så hemskt. Jag och många fler med mig är uppvuxna med Ingrid som var som en x-tra mamma. Hon var så omtänksam o mån om alla i sin närhet och det minsta hon tänkte på var förstås på sig själv. Hon jobbade heltid på TVNO + x-tra på hemtjänsten här i Vilbergen. Hon blev bara 55 år, hennes mamma är 80
och det måste vara så tungt för henne att behöva begrava sin dotter. Men det heter ju även så: "Den enes död, den andres levebröd". Bla. träffade jag Anki som är gravid och min barndomskompis Sara som var ihop med Marcus i många år (som jag tyvärr har tappat kontakten med) har nyligen blivit mamma i ett annat förhållande. Vi kramade om varandra o jag gratulerade henne, vem vet, vi kanske hittar tillbaka till varandra nu när vi båda är mammor. Skönt att få skriva av sig lite, snyft, snyft. Tack för att ni lyssnade kära bloggfamilj. Va rädda om varann. Kram kram.


2008-04-30 @ 20:03:49

Postat av: Vindruvan

Oj, det var verkligen ledsamt, Linda!
Mina tankar finns hos dig och familjen Kern.

Kram kram kram massor med kramar från din syster


2008-04-30 @ 20:20:45

Postat av: Marianne

Linda... jag tänker på dig lite extra ikväll. Kram till dig från mig.


2008-04-30 @ 20:35:05


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0