Ferrari


A little boy asks his dad:
- Daddy, a Ferrari, isn't that the red car with a horse?

Dad says:
- Yes it is son!
 
- Oh!!! then I guess I saw one this morning......

 
See the picture.......


image1341


image1342


image1343


image1344


image1345


image1346


image1348


image1349



image1347




......oooook......
hade ju förstås föreställt mig att Ferrari är av det coolare slaget......
.....men så var det tydligen inte.....hehehe....

Ha en trevlig fredagskväll !


Kram / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Marianne

Nu är det dags igen. Stig strejkar. Jag som har varit så duktig denna vecka fått ihop över 10000 steg varje dag. Idag har jag för femte dagen i rad gått uppför mördarbacken och en betydligt längre sträcka än tidigare dar...och vad står Stig på? 24 steg!!!!!!!!! och blinkar för dags för batteribyte. Vadå? Jag bytte ju i början av veckan.


2008-04-25 @ 22:05:10

Postat av: Ritva

Hej Marianne. Kul att någon annan är på bloggen så här dags på fredag kväll.
Jag måste berätta att jag har gjort en bra insats för ungdomar ikväll: Jag var på systemet och såg två tjejer, ca 20 år, och en kille , ca 16 år att bete sig konstig. Det visade sig att tjejerna höll på att langa öl till killen. Hämtade vakten som ingrep och vi lyckades stoppa ungdomsfylla. Bra gjort eller hur. Kände mig som en riktig spion när jag följde dem. T.o.m. Martin var nöjd med min insats. Själv är jag nöjd med vinet som jag hittade. Passade bra till kyklingen.
Imorgon ska jag heja min son till innebandy seger på en cup.


2008-04-25 @ 22:15:37

Postat av: Farmor

hallo där jag är oxå på linjen. Jag går inte om dagarna jag är ute på galej har varit hos en vännina och ätit lunchmiddag sitter bara och slöar är mätt och slut måste ta mej samman och lägga mej men jag ockar inte blir nog sittande ett tag till
Kramisar Maj-Britt


2008-04-25 @ 23:48:22

Postat av: Vindruvan

Roligt att ni tittar in och skriver några rader ;-)

Kram / Vindruvan


2008-04-26 @ 09:50:41


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0