Hygien


Jag kollade på programmet "Rent hus" nu ikväll.
Såg du det också?
Det är så äckligt !!!!!!
Hur kan folk leva på det där viset med sina sopor, matrester, mögel,
kläder och allt annat bråte i en lägenhet vecka ut och vecka in?
För mig är det helt obegripligt.
För att inte tala om hygienutrymmet........dusch, toa osv........
Fy sjutton vad vidrigt!
När jag tänkte på det här så kom jag på att jag har en passande historia
som handlar om män som kissar stående..........

Jag avslutar med det för idag sååå
ses vi imorr´n igen.

 Kramisar / Vindruvan





Peeing In The Snow


"Varför männen kissar stående"


När Gud hade skapat Adam och Eva, hade han två saker kvar som han tänkte ge dem.
Gud sa "Jag har två saker kvar till er, den ena är konsten att kissa stående . . ."

Adam avbröt "JA ! ! ! Jag vill ha den, det skulle vara riktigt kul, livet skulle vara mycket lättare och roligare ! ! !"

Sen tittade han på Eva och Eva nickade och sa: "Varför inte, det är inte så nödvändigt för mig."
Så Gud gav Adam den här gåvan.

Adam skrek av glädje, hoppade upp och kissade runtom, skvätte på väggarna och sprang till stranden och kissade

och beundrade mönster han gjorde i sanden.

Gud och Eva tittade på Adams glädje och Eva frågade Gud "Och den andra saken som Du skulle ge bort som gåva ?"
"Hjärna, Eva, hjärna"

= )








Kommentarer
Postat av: Ritva

De borde göra program om tonårs rummen. Jag tror att man kunde hita rätt "intressanta" saker. Passa på att njuta och titta på Cathrines rum nu för det kommer aldrig mer se likadan ut om ni ens tillåts se det. Vi har inte kommit längre än till hallen med målarfärg men vi närmar oss Martins rum...
Imorgon ska jag vara på kurs hela eftermiddag och träffa bekanta och äta god lunch innan.


2008-04-09 @ 22:37:05


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0