Inte så konstigt

Här kommer ett litet levnadstecken från mig.
Det är riktigt att vi myser tillsammans så mycket vi kan, Tobbe o jag,
därför är jag inte här så ofta. Men just nu har jag satt lite arbete i händerna
på honom och då smet jag upp till datorn för att underhålla er lite i allafall ;-)

Vad gör ni nu på helgen?
Vi har uträttat lite ärenden under dagen och ikväll blir det whirl-pool och bastu!!!!
Härligt vá?

Min underhållning består av en liten historia som
fixades till lite i hastigheten........heheheh......


image1303



En apa går in i en bar, sätter sig vid bardisken och ropar på bartendern.
Bartendern kommer fram och apan beställer en öl. apan betalade med en 100-lapp.
då tänkte bartendern att han kunde skämta lite med apan
och gav bara tillbaka en femma. men apan reagerade inte
utan stoppade femman i pälsen och började smutta på ölen.

Efter ett tag säger bartendern: Det är inte ofta vi har apor här.
Då säger apan: Det är väl inte så konstigt när ni tar 95 spänn för en öl?!


image1277


Ha en skön lördagskväll !!

Kramisar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan alla har precis kommit hem har varit i Oxelesund oh stavas det så. Lions hade distriktsmöte
som jag varit på åkte kl 7.00 usch i morgon sover jag ut. HA DET BRA OCH MYS.

kRAM mAJ-bRITT


2008-04-19 @ 18:33:19

Postat av: Marianne

Här kommer mitt bidrag till lördagsunderhållningen.

Benny gick bort till sin kvinnliga kollega på jobbet och sade:

-Åh vad ditt hår luktar gott idag, alldeles nytvättat.

Kvinnan blev rasande och gick raka vägen in till chefen och talade

om att hon hade blivit sextrakasserad på jobbet.

-Vad är det som har hänt, frågade chefen

-Benny sa att mitt hår luktade nytvättat.

-Men, vad är det för farligt med det, frågade chefen.

-Vad som är farligt med det? fräser kvinnan. Benny är ju för fan

dvärg!

Trevlig lördagskväll
Marianne


2008-04-19 @ 19:46:59

Postat av: Cattis

haha vad roligt ni har det...ska jag ocksaa ta en rolig historia? :P en som handlar om argentina...

Det var en gaang en Italienare, en Fransman och en Argentinare som satt i ett flygplan och skulle resa jorden runt.
Efter ett tag i luften straeckte Italienaren ut sin hand och kaende och sa:
"Nu aer vi i Italien"
De andra fraagade:
"Hur kan du veta det?"
"Jo foer att jag kaenner toppen av Pisa tornet".
Efter ett tag straeckte Fransmannen ut sin hand och bekraeftade:
"Ja nu aer vi i Frankrike!"
"Hur vet du det?"
"Jo foer att jag kaenner toppen av Eiffel tornet".
Sedan floeg dem en laang stund innan till sist Argentinaren straeckte ut sind hand.
Kort daerefter drog han tillbaka den och ropade:
"Ja nu aer vi i Argentina!"
"Hur vet du det?"
"Jo foer att det aer redan naagon som har stulit min klocka!!"

hahahaha bra va? :P
nu ska jag gaa och aeta en glass!! och sedan i natt blir det DISKO!!!
fast ett mycket baettre disko en det vi har i concepcion!!! :D
ha det saa braaaaaa
besoooos

Cattis

2008-04-19 @ 23:50:55

Postat av: Anonym

Hej nu vet jag hur det stavas Oxelösund bra va???

Kramisar MajBritt


2008-04-20 @ 10:17:36

Postat av: cathy

te kiero muchooo


2008-04-20 @ 20:34:29

Postat av: Ritva

Nu har jag kommit så här långt igen. Denna vecka har jag sovit massor på kvällarna. Kanske jag bär på något som har fått Martin att ligga med feber senaste dagarna.
Idag har jag varit ute massor, både på promenad och ute i trädgården. Hann med joga dessutom på eftermiddag.Synd att jag inte ha skaffat stegmätare ännu. Hoppas i Tyskland är det också vårvärme.
Grattis efterskott Tobbe på din födelsedag!!
Nu är jag så trött att det är dags att gå vila min kropp.


2008-04-20 @ 21:31:48

Postat av: Vindruvan

Roligt ;-) och tack för att ni har underhållit bloggen med lite roliga historier medans jag har gjort annat i helgen. Bra initiativ!!

Ritva, det är aldrig försent att skaffa stegmätare!
Häng på vetja, det är roligt att ha koll på hur mycket man rör sig på en dag plus att det är beroendeframkallande (iallafall hos mig, det är som ett klädesplagg, måste sätta på mig den direkt på morgonen).
Jag har minsann undrat lite vart du har hållit hus, men det förklarar ju saken att du inte kännt dig helt fit for fight.
Hoppas även att Martin är frisk nu!

Till Cattis!!
Jag älskar dig också JÄTTEMYCKET!!!

Kramisar till er alla
/ Vindruvan


2008-04-21 @ 10:10:19


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0