Kvällsprommis


Medans resten av världen sitter och hänger framför TV:n
eller datorn på kvällskvisten så sticker Angelika och jag
ut i promenadspåret på bästa sändningstid.

Because we are..............

image1269


Gissa att det var en härlig promenadkväll.......underbart helt enkelt !!!

Vad har du gjort ikväll ???
Ja just det, sa jag inte det, antingen suttit vid TV:n eller vid datorn......
visste jag väl.....hehehe......

Nu börjar det bli dags att knyta sig så man orkar med nästa dag också.

image1270


Kramisar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Bir

Nej Pia där hade du fel.
Jag har inte suttit framför datorn eller TV:n.
Cyklade till jobbet i dag det var snorhalt på sina ställen, våren är seg trots att det inte har varit någon vinter. Jag började 06:45 som vanligt. Sen var det möte på eftermiddagen så jag var inte hemma förrän 16:30. När vi hade ätit middag fixade jag med första hyllan i nya biblioteket det är kul att se hur det växer fram. Nu är jag JÄTTE TRÖTT!
Kram och godnatt.


2008-04-10 @ 22:46:45

Postat av: Robin

Tack för alla hälsningar!
Jag körde halkan igår, det var skoj :P


2008-04-10 @ 22:51:01

Postat av: Vindruvan

Hahaha.....men du sitter vid datorn nu....hihihi

Sorry i allafall Gittan ;-)
Blir det snyggt i bibblan???
Vad spännande....hinner det blir klart tills vi kommer hem nästa gång?

Kramisar / Vindruvan


2008-04-10 @ 22:51:37

Postat av: Vindruvan

KUUUUL Robin!
Jag sa ju att det var urskoj med halkan!!!
Det kommer jag själv ihåg som om det vore igår, för det var skitkul. Konstigt, jag som annars e´ lite rädd-hare av mig, men jag tyckte det var jätteroligt!!!
Lite våghalsig är jag nog allt.

Kramisar från din stolta faster....tjohoooo


2008-04-10 @ 22:55:03

Postat av: Bir

Jajjamensan nu sitter jag här.
Det ser ut att bli riktigt bra i bibblan. Om det blir färdigt till ni kommer nästa gång, det vet man aldrig.
Kram och godnatt.


2008-04-10 @ 22:56:58


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0