Nybakad


image1232



Ikväll har vi varit och hälsat på Carro, Dennis, Gustav o lilla Evelina.
Det var roligt att vi kunde komma och träffa er innan vi sätter oss i
bilen för att fara hem till tyskland igen.
Tack Gustav för att du o jag kunde leka tillsammans med dina
bilar, det var jätteroligt och det måste vi göra om, eller hur?????
Kramis på dig bus-Gustav....hihihi.....


image1231


Evelina är jättesöööööööööt ;-)
Titta själva på bilden nedan vad gullig hon är
när hon sover i min famn.
Tänk att de små "nybakade" liven är så små,
det märks att det var länge sedan som min
dotter Cattis var så här liten (17 år, närmare bestämt).


image1230


Var rädda om varandra !!!!

Kramisar / Vindruvan








Kommentarer
Postat av: Bir

Vilken söt släkting du har Tobbe!
Det var den gulligaste trollungen jag sett på länge.


2008-04-02 @ 22:49:01

Postat av: Mari

Inte vet jag om det är här jag skall skriva. Men här får det bli.
Vad gör man inte för att hålla vindruvor på gott humör. För tänk vilket underbart vin det kan bli. Oj,oj ett mörkt kraftig men ändå lent rött vin. Det var länge sedan, snart ett och ett halvt år sedan jag smakade något sådant. Hur kom du på signaturen vindruvan?
Skulle bara berätta att halva familjen kom inramlande genom dörren igår så det var fullt hus. Min dotter visar sig vara en riktig party pingla. Hon flörtar pratar och ler mot alla och kl.21,30 sitter hon och leker på golvet! I normala fall sover hon vid den tiden på dygnet. Idag ligger hon ute i vårsolen och sover.


2008-04-03 @ 14:36:41

Postat av: Vindruvan

Yes yes yes !!!!!!!!
Äntligen har du fattat hur man gör här på bloggen, Mari ;-)
Vad tog det.....hmmmm.....ca 7 månader ungefär.....jaaaa man kan ju inte beskylla dig för att dina 25-öringar trillar ner snabbt precis, men det är bättre att det händer till slut än att det inte händer alls.
Varför "Vindruvan" Jag gillar vindruvor såklart och så vin förstås inte att förglömma...hehehe....
Roligt att Embla var på gott humör igår, men det är väl inte undra på när hon har underhållning både från höger och vänster, social som hon är, Kuul!
Med andra ord var din födelsedag lyckat ;-)

Kramisar / Vindruvan

2008-04-03 @ 16:43:28


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0