Spegel spegel.......


Jag gick förbi spegeln alldeles nyss........
.........och jag kan säga er att DET var ingen vacker syn alls !!!!!
Måste ha varit grädden till kakan som har satt sina djupa spår
på en gång.......herregud jag kan aldrig äta något onyttigt utan att det syns!

Kan du ????

Kolla själva så får ni se...........



image1372


Big is beautiful........eller ?!?


image1373


Dagens tänkvärda:

Det är vi själva och ingen annan
som är ansvariga för konsekvenserna
av våra val.


Ha en trevlig fortsatt tisdagskväll !!!!


Bye Bye / Vindruvan







Kommentarer
Postat av: Mari

Min rumpa ser alltid bra ut när jag går förbi en spegel. Behöver egot en riktigt läcker rumpa så är det bara att ta av sig glasögonen.


2008-04-29 @ 20:16:23

Postat av: Vindruvan

.....och jag som inga glasögon har dååå???
Vad gör jag???


2008-04-29 @ 20:40:24

Postat av: Vindruvan

Jag får förlita mig på min mans kommentar som jag fick i söndags.....
"Vicken snygg och sexig rumpa du har"....hehehe....
Jaaaaaaaa jag vet, han fiskade plus poäng!
Självklart fick han ett par stycken på kontot efter den kommentaren.
I Love You, Tobbe!!!

Kram igen vá !


2008-04-29 @ 20:43:18

Postat av: Marianne

Hej svejs
Jag var dålig på att ge mig till känna igår. Men jag tittade in titt som tätt och lät mig roas.


2008-04-30 @ 10:33:55


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0