Steg efter steg



image1280


Måndag 7/4:

3679 steg (Båt + Bil)

Tisdag 8/4:

6037 steg

Onsdag 9/4:

13526 steg

Torsdag 10/4:

11007 steg

Fredag 11/4:

12302 steg

Lördag 12/4:

5054 steg

Söndag 13/4:

7006 steg

Sammanlagt :

58611 steg

Genomsnitt per dag:

8373 steg

Det är ett misslyckande även denna vecka.
Kommer ju inte upp i genomsnittet på 10000/dag som
jag minst strävar efter, men en liten ursäkt har jag även denna
gång.....det är att jag nästan satt still en hel dag i måndags när vi
satt i bilen och kånkade hem.
Sååå.......det är bara att kämpa vidare.

Hur har din motionsvecka varit ?

Kramisar / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja jag hade ju bestämt att väcka min stegräknare Stig, Så på med honom imorse och ut på en promenad. Men när jag kollade in antalet steg så stod det bara 0. Låg batterinivå. Och något nytt batteri har ännu inte inhandlats.


2008-04-14 @ 18:51:45

Postat av: Vindruvan

Bra tänkt i allafall, Marianne!
Bättre lycka nästa gång......i morr´n kanske....hihihi....


2008-04-14 @ 19:47:02

Postat av: Ritva

Fortsätt att kämpa och ta några extra varv runt trädgården. Min motions vecka är det vanliga gympa måndag och onsdag.
Idag var jag mycket duktig. Efter att ha fått utbrott med mina "småttingar" sov jag en halv timme och gick till gympan efter vaknandet fast sängen var mjuk och varm. Efter gympan är jag nu full med energi.
Mina tankar går just nu till lilla Engla som blev brutalt mördad och till hennes familj. Jag har varit ledsen över detta och det blir inte lättare när man är själv en mamma till en liten flicka. Hur känner ni andra?


2008-04-14 @ 21:36:55

Postat av: Bir

Jag tycker INTE att du har misslyckats. Onsdag, torsdag o fredag var ju jätte bra. Jag vet hur jobbigt det är att få ihop stegen ibland.
Mina steg kan jag tyvärr inte redovisa denna vecka. Min stegräknare har pajat IGEN! Jag var i butiken i dag och fick en ny hoppas på tredje gången gillt.
Min motionsveckorapport kommer här istället.
Må Simma 1000 meter med en kompis
Ti Långpromenad med Fia
On Vattengympa
To Cykel till och från jobbet (drygt 1,5 mil)
Fre Liten runda med Fia och en kompis
Lö Promenad på Ikea (inte så ansträngande)
Sö Rullstolspromenad med Pappa
Det blev ju något varje dag.
Det värsta är att jag alltid fikar med mina kompisar efter motionsrundan.
Men från och med i dag är det godis och fikabröds stopp ett tag. Vågen sa till mig att det inte går att äta så mycket som jag gör även om jag rör på mig.


2008-04-14 @ 22:33:17


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0