Turen inställd



image1283


Angelikas och min tisdagspromenad blev inställd idag,
men det hindrade inte mig från att ge mig ut och gå.

Jag gick hemifrån mig ner till city, strosade runt där en stund
och sen gick jag hem också.......hallååå.......då är man galen.
Ena sträckan är ok, men båda.........då är man slut, särskilt om
man har något att bära på när man går hem.
Och det hade jag ju förstås......puuuuuh!!
Kan ju säga att den turen gav mig 20000 steg på mätaren,
då förstår ni att det var en bra bit som jag har knallat.
Men så har jag mycket att ta igen oxå.
Jag är inte den som ger upp i första taget, inte vad beträffar att gå i allafall.

Tänker landa i ett bad och slappna av senare, det är jag värd ;-)

Ta hand om varandra !

Kramisar / Vindruvan





Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0