Dagens outfit


Till er som råkar ramla in här pga nyfikenheten av min satta rubrik,
så måste jag direkt göra er besvikna för..........
Det här är definitivt ingen modeblogg och det kommer det
definitivt aldrig att bli......så är det med det bara !!!!!
När ni nu ändå har gjort er besväret att kolla in min blogg
så vore det roligt om ni lämnade era tass avtryck innan avfärd.
Alltid kul med nya "ansikten" som tittar in här :-)



 Jepp !!!!

Tänkte att jag var ju tvungen att snygga till mig med lite nya
sportkläder innan det var dags att bege sig
ut i terrängen igen...........
Så här blev det då........
Ledsen,men det blev inte snyggare än så här ;-)





Jaaaaa, nu när ändå kläderna är på plats
så kan jag ju lika gärna köra mitt pass i Wurmtal.
Tobbe ska bara skjutsa in Cattis till stan sen hänger han
på.......men på cykel förstås den latmasken........hehehe.........





Hur har eran dag varit?

See you later!!!

Kramis / Druvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Men vad skådar jag? är det inte Linda Rosings smala midja?!



Jo men jag har grundmålat sovrumsgolvet en gång. Hoppas hinna måla det två gånger imorgon och hoppas att det räcker. Färgen är vit med en aningens grått i. Sedan blir väggarna vita också och så tänkte jag sätt upp ett väggord ovanför sängen. Det finns så många fina citat nu som är självhäftande men ser ut som om de är målade på väggen. Två veckor har jag gett mig själv att få klart sovrummet. Det värsta är förarbetet och att måla alla snickerier.


2008-08-09 @ 19:13:41

Postat av: Farmor på stan

O gud vilken figur du har fått Pia jättesnygg där ligger man i lä. Men jag har ju framtiden bakom mig så man får väl ha några kilon på kroppen för att gå ner långsamt. Kram från Farmor på stan


2008-08-09 @ 20:39:34

Postat av: Vindruvan

Oj vilka fina kommentarer, tack för det ;-)

Men jag tror bestämt att ni överdriver lite granna nu va´?



Vore jättekul om du kan fota sovrummet när du är klar, Marianne, så vi får se hur slutresultatet blir.



Kramis / Druvan


2008-08-09 @ 21:03:38

Postat av: Linda

Näe, de överdriver inte alls, du är jättefin Pia!!! Träna på, så kan Tobbe/vi titta på DIG till nästa OS. Kram syrran.


2008-08-09 @ 21:37:40

Postat av: Vindruvan

Tack för den Linda ;-)


2008-08-10 @ 14:50:04


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0