Fixade till stegen


Jag blev tillsagd tidigare ikväll, såååå det var ju bara för mig att lyda..........
Tillsägelsen löd...........




Vad skulle jag göra ?
Det var ju bara att följa rådet.
........dessutom vill jag inte börja veckan haltande i min stegrapportering,
för det är ett elände att hämta upp förlusten av stegen senare i veckan.

Sååå, jag snörade på mig mina gympa pjuck och gjorde min runda i
Wurmtal, det var lite tufft idag eftersom knät är som det är.
Men men, livet är inte alltid smärtfritt att leva.

Nu ligger vi hela familjen i sängen.....hehehe.....
jag med laptopen i knät, Cattis och Tobbe knepar och knåpar med
avancerad matte så jag blir alldeles snurrig.



Men de båda verkar ha full koll.....imponerande!!

Natti natti önskar jag er alla....
vi ses i morr´n igen ;-)

/ Druvan






Kommentarer
Postat av: Ritva

Jag borde kaske gö ra samma sak här. Hamnade i lördags i fabriksaffär för kokosbollar och köpte 2 lådor! Hoppas dem är slut snart, inte lådorna utan bollarna. Glömmer bort allt som heter måttlighet när jag se paketen. Pojkarna tycks inte alls vilja hjälpa mig att tömma lådorna.

Här börjar skolan om 2 dagar.Det blit åk 1, 8 och 2 (gymnasiet). Spännande tideroch skönt att gå tillbaka i ordning med sovandet och ätandet.

Känner mig lite piggare än förra veckan. Promenaderna varje kväll med grannen har hjälpt och kanske lite kokosbollarna också. Nej, nu går jag och stoppar resten i frysen och väntar minst till helgen innan det är dags med nya bollar. Man ska ju inte ha för många i luften eller magen. God natt.


2008-08-19 @ 22:05:42

Postat av: Marianne

Ritva, kokosbollar smakar som bäst frysta. Prova!


2008-08-19 @ 22:36:11

Postat av: Vindruvan

Jamen Ritva, gör du promenader med din granne varje kväll så kan du väl unna dig LITE kokosbollar utan att få dåligt samvete iallafall.....men det e´klart äter du mer bollar än vad du förbrukar vid promenaderna.....jaaaaa då är det ju förstås inte så jättebra.



Kramis / Druvan


2008-08-20 @ 12:47:16


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0