GRATTIS Embla


Har jag inte tidigare nämnt att tiden går otroligt fort?
Jooooo, det vet jag bestämt att jag har talat om för er
och här är ytterligare ett levande bevis på det..............

Idag är det nämligen redan ett år sedan som min
underbart goá kompis Mari med tillbehör......hehehe......
Mats vill säga, födde deras söta dotter Embla!
Jamen hallååå, hur fort gick inte den här tiden då?
Hann vi med? Näeeeee, inte jag i allafall.






Vi vill önska dig STOOOOORT GRATTIS på din 1-års dag
idag, lill-snuppan. Hoppas du får mååånga roliga presenter att öppna.
Synd att vi inte kan vara med vid ditt första födelsedagskalas.
Men jag tror att du kommer att ha fullt upp utan våran medverkan.

GRATTIS EMBLA !!!!





önskar

Pia, Tobbe & Cattis







Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Oj vilken läckerbit till 1-åring en riktig sötnos Det har du Mari och Mats gjort bra. Hoppas det kommer fler. Det måste vara en av det sötaste 1-åringar som finns i år.Kram på er önskar farmor på stan


2008-08-30 @ 12:35:03

Postat av: Linda

Söt är bara förnamnet. Guuuuuud, vilka härliga hårlockar. En riktig liten "Trollunge". Grattis på din 1-årsdag Embla önskar Linda med familj.


2008-08-30 @ 17:38:27

Postat av: Marianne

Grattiskramar från vovven Melker med matte. VOFF!


2008-08-30 @ 21:34:47

Postat av: Mari

Hej och tack!

Embla med familj kunde inte drömma om ett bättre ett års kalas. Gäster, tårta och presenter från förmiddag till sena kvällen! I början av dagen var snöret på paketet intressantast. Men nu är innehållet helt klart spännande. Tårta är gott! Tårta skall avnjutas med två små knubbiga händer och när tallriken ser tom ut lyfter man upp den och slickar av den, det kan vara något kvar! Att Embla redan är ett år är svårt att förstå, tiden går fort. Jag tycker ocså att hon är helt bedårande söt.


2008-08-31 @ 21:36:40


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0