Kämpat hela dan






Jag har kämpat hela dan med alla möjliga göromål här
hemma och egentligen var jag rätt slut när kvällningen kom.
Men vad händer då???
Jag kollar in "Stegge" och upptäcker att han har ju inte rört
på sig många meter under dan.....den laaaatmasken.
Det var ju bara för mig att bita i sura äpplet och bege sig
ut i spåret om det skulle bli någon rättvisa med mätningen av stegen.
Som tur var ville Cattis hänga på rundan så då slapp jag iallafall
att jogga ensam. Det var tungt idag, kanske måste vila mitt knä trots allt.

Har egentligen inte så mycket mer att säga för..........
 





Nattis allihopa!

Kram / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

HEJ PIA DU HAR JU EN CANNER KAN DU INTE CANNA ÖVER NÅGRA GODA BULLAR TILL MEJ. Har inte känt mej bra i mitt lilla hjärtat men i dag är jag bra igen, hoppas jag efter 5 dagar. Kram jag tänker leva minst 10 år till.Kram från farmor på stan.


2008-08-21 @ 12:43:00

Postat av: Linda

Äntligen lite roliga kommentarer från farmor på stan igen.......


2008-08-21 @ 17:05:29

Postat av: Vindruvan

Till farmor på stan!

Sköööööönt att höra att du känner dig bättre igen!



Var fortsatt rädd om dig!



Kramisar / Vindruvan


2008-08-21 @ 21:54:19


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0