Kört ett OS pass






Har precis kört ett blygsamt OS-pass på cross-trainern i källaren.
Klart jag måste sympatisera med idrottarna i Kina.
Visserligen blev min sträcka bara 4,2 km på 27 minuter, men det är
bättre än att vara soff potatis i allafall.
Min tanke var ju från allra första stund att göra mitt träningspass i
Wurmtal.......men glööööm det........vädret är riktigt uselt och då
är det tacksamt att man kan cross träna inomhus istället.
Det känns alltid skönt när man är klar med träningen ;-)






Ha en skön fredagskväll !

Tjing / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Heja Pia det blev väl ett guld eftersom du var den enda deltagare. Kram Farmor på stan


2008-08-08 @ 20:46:56

Postat av: Vindruvan

Jamen visst blev det guld i mitt lopp ;-)

Vad annars ???

....hehehehe.....

Men det hör till saken att Cattis har gjort samma pass tidigare idag och hon kom 5,4 km på samma tid,

så som ni alla förstår så är jag inte jätte tränad direkt, men huvudsaken man rör på sig lite iallafall det mår ju hela kroppen bra av.



Kramis


2008-08-08 @ 20:58:45


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0