Överraskad



Fick just nu lite tid över att sätta mig ner och kolla in bloggen och
vad hittar jag väl där????
Joooooo, ett nytt namnsdagsbarn,
är det inte födelsedagar så är
det namnsdagar som duggar tätt,
har lite svårt att hålla reda på er allihopa,
men jag gör mitt bästa.

Idag som sagt är det Maj-Britts tur att ha namnsdag
och jag fick just veta från Tobbe som har huvudet på skaft
att även Marianne har namnsdag idag.
Toppen att slå två flugor i samma smäll.
såååå här kommerSTORA GRATTIS KRAMEN  till er båda!!!!!





Kramisar från Vindruvan, Tobbe & Cattis






Kommentarer
Postat av: Bir

Ja, jag har semester från bloggandet. "Nästan".

Det har ju varit KANONVÄDER hela veckan. Så jag har varit ute. Mest i skuggan. Men idag kom regnet och min systerdotter Isabelle så vi är inne. Just nu är kycklingen och potatisen i ugnen, det doftar gott från köket. I morgon ska vi se om vi hittar något tyg, sen är det bara och vänta och hoppas på att man får en hemsydd klänning så småningom.

Ha en trevlig lördagkväll! Kramar till alla!


2008-08-02 @ 18:04:55

Postat av: Vindruvan

Välkommen tillbaka till bloggen Gittan, har ju saknat dig!!!

Men nu är även den ordningen återställd, skönt!

Hoppas vädret håller i sig....hehehe....skoja bara!

Hälsa familjen vetja ;-)



Kram Vindruvan


2008-08-02 @ 19:03:04

Postat av: Marianne

Jättetack från mig och mamma som inte kommer ut på nätet.


2008-08-02 @ 19:47:36

Postat av: Linda

Grattis Maj-Britt & Marianne. Kram Linda.


2008-08-02 @ 22:27:44

Postat av: Linda

Välkommen tillbaka Bir, kul. Kram Linda.


2008-08-02 @ 22:38:20


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0