Sexbomb





Tjoooohooooo vad jag är duktig!!!
Jag känner mig stark och fit idag efter
mitt gång/löp-pass igår kväll.
Ni ser väl bara hur smärt jag har blivit ;-)
Mitt pass var på minst 7,5 km (enligt stegräknaren).
Vi ska mäta sträckan på ett bättre sätt vid ett senare tillfälle.
Halva sträckan sprang jag och Tobbe hade fullt sjå att hänga med på
cykeln där bak, Berlin here I come....hehehe.....
Sitter just nu och njuter av min morgon cappuccino som baristan
Tobbe har fixat till mig, det till ljudet av ringande kyrkklockor......
.......till skillnad mot Dalarö där vi njöt av kaffet till kvittrande fåglar istället.

Ha en skön söndag!

Tjingeling / Vindruvan







Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag måste bara säga att druvan var kanon duktig i spåret. Efter en månads semester/uppehåll och sedan göa en sån träningsrunda...

Fast några problem med att hänga med hade jag inte. Jag föredrog att ligga bakom och titta på druvans sexiga rumpa.....

Hepp


2008-08-03 @ 10:47:56


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0