Visar styrka







Idag ni.........
Kände jag mig såååå fit att jag hade kunnat
tagit en runda till i Wurmtal.....hehehe......
Det innebär sträckan i spåret som är 5,2 km
plus att ta sig till och från Wurmtal som är 2,4 km.
Fast jag har ju aldrig testat att göra den sträckan x2
nån gång, jag kanske inte skulle orka hela vägen
fast att det kändes så bra idag.
Vore kul att testa i framtiden.

På hemvägen var det "fara" för mitt liv......
höll på att få en luftballong i huvudet.
Det var verkligen läskigt ett tag innan de fick ordning
på ballongen, den flög riktigt lågt och strök hustaken med
en hårsmån bara.
Den tog fart och kom högre upp lagom över vårat eget hustak.






Nu är det snart dags att nanna kudden.

I see you when I see you ;-)

Nattis kramar / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ja du Druvan,

Det blir kanske du som springer maran ngn gaang i framtiden istället för mig.

Heja Heja


2008-08-28 @ 10:42:47

Postat av: Marianne

JA MED DEN JÄRNVILJAN SOM dRUVAN HAR SÅ TROR JAG OCKSÅ SÅ, MEN HOPPAS INTE. Inte bra för ditt knä och din rygg.


2008-08-28 @ 11:04:06

Postat av: Vindruvan

Tack för att ni tror på mig ;-)

Men jag måste göra er besvikna....mitt mål är INTE att springa maran, näe, mitt mål är att må bra i en tränad kropp utan smärta, men det målet verkar vara rätt omöjligt att uppfylla.

Men så länge man inte försöker så vinner man inget, eller hur?



Ciao / Druvan


2008-08-28 @ 14:19:18


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0