The road is never long


Idag har vi varit och hämtat Maria på tågstationen.
Jättekul att äntligen få lära känna Cattis "nyvunna" kompis
som hon lärde känna i Conception, Argentina.
Hon verkar jätte trevlig ;-)








Nu är det partydags för dessa tjejer.
Tobbe håller som bäst på att skjutsa hem dem
till ett par andra tjejer där de ska göra sig iordning tillsammans.
Därefter bär det av till Holland för att gå på disco.
Behöver jag vara orolig?
Näe, jag tror inte det!
Jag litar på Cattis till 110%.
Hoppas att ni får mega jätte roligt ;-)

Själv ska jag ta mig ett jogging/walking pass i Wurmtal
nu snart när Tobbe kommer tillbaka.
Han ska nämligen följa med, men han ska fuska genom
att trampa runt på cykeln i spåret. Vicken soffpotatis skulle
Carolina Klyft ha uttryckt sig....hehehe.....
Det kommer att sluta med att det är jag och Cattis som springer
maran till slut eftersom jag gör mig fit ute i spåret istället för Tobbe.
Ni känner väl till att han vid ett svagt ögonblick har lovat Cattis att
de ska träna till att kunna springa maraton?
Berlin maraton var det prat om först, men jag vet inte vad slut
stationen blir till slut. Det får vi se.
Först måste man ju träna.......eller hur TOBBE?

Vad gör du/ni en lördagkväll som den här?

Kramisar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: patricia


2008-08-02 @ 19:45:12

Postat av: patricia

PIA: ¡COMO ME GUSTARIA ESTAR EN TU LUGAR!

DISFRUTEN DE MARIA EN VUESTRA CASA !YO APRENDI A QUERERLA COMO UNA HIJA MAS .ELLA Y CATHY SE APOYARON MUCHO Y VIVIERON UNA AMISTAD INTENSA AQUI,QUE POR LO VISTO SEGUIRA ALLI TAMBIEN.

ES MUY BUENO QUE CONFIES EN CATHY PORQUE SE LO MERECE .SU COMPORTAMIENTO HABLA DE QUE SUS PADRES SON EXCELENTES...COMO ELLA.

BESOS Y ABRAZOS PARA VOS,CATHY,MARIA Y TOBBO .


2008-08-02 @ 19:50:54

Postat av: PATRICIA

PIA: ¡COMO ME GUSTARIA ESTAR EN TU LUGAR!

DISFRUTEN DE MARIA EN VUESTRA CASA !YO APRENDI A QUERERLA COMO UNA HIJA MAS .ELLA Y CATHY SE APOYARON MUCHO Y VIVIERON UNA AMISTAD INTENSA AQUI,QUE POR LO VISTO SEGUIRA ALLI TAMBIEN.

ES MUY BUENO QUE CONFIES EN CATHY PORQUE SE LO MERECE .SU COMPORTAMIENTO HABLA DE QUE SUS PADRES SON EXCELENTES...COMO ELLA.

BESOS Y ABRAZOS PARA VOS,CATHY,MARIA Y TOBBO .


2008-08-02 @ 19:56:52

Postat av: Marianne

Klart tjejerna klarar sig bra. Dom har ju tagit hand om sig själv ett helt år i ett helt annat land och bara vuxit. Eller hur?



Lillebror, skärpning. Cykelmaraton? Näää... du!


2008-08-02 @ 22:30:23

Postat av: Tobbe

Cykelmaraton skulle vara ganska behagligt. Det skulle jag kunna ställa upp i utan träning.

Nu berättade ju inte Pia hela sanningen, nämligen den att jag rörde paa fläsket en halvmil igaar.




2008-08-02 @ 23:51:17


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0