Crosstränat





Har gjort ett väldigt lugnt pass på crosstränaren
alldeles nyss, lite för att kolla hur knät reagerar.

Det är stor skillnad att jobba på crossen än att jobba
ute i spåret. Den stimulerar gång eller löpning men utan
belastningsskador som följd.
Det räcker att träna 20-30 minuter för att ge kroppen
en nyttig och skonsam träning.
Så idag passade den träningen mycket bättre för mig,
jag lyckades ta mig fram 3,7 km i allafall.
Trodde inte att jag skulle kunna träna, men det funkade faktiskt.

Känns skönt nu efteråt när jag har fått duscha.

Nu ska jag krama kudden och kanske läsa ett par rader
i boken som jag håller på med.
Ses i morr´n va´?





Kramisar / Vindruvan







 




Kommentarer
Postat av: Marianne

Idag var det tomt här så jag måste ju bara lämna ett avtryck. AVTRYCK!


2008-08-13 @ 21:56:49

Postat av: Vindruvan

Gulligt av dig, Marianne ;-)

Idag har det varit lite jobbigt bara, ingen lust, hoppas paa att morgondagen blir bättre.



Kramis Druvan


2008-08-13 @ 22:06:25


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0