I OS tider kan allt hända ;-)




Mannen sitter hemma och kollar på OS när frun frågar :
- Kan du fixa lampan i hallen?
Han tittar snett på henne och säger:
- Ser jag ut som en elektriker?
- Men kan du fixa kylskåpsdörren då?
- Ser jag ut som en kylmontör?
- Jaha, men du kan väl fixa trappsteget vid ytterdörren!
- Jag är inte nån snickare heller och fixar inga trappsteg.
- Ser det ut som det står Järnia i pannan på mig?
Jag har fått nog, jag går ner till puben.
Han går till puben och dricker i några timmar och börjar sen få dåligt samvete
och bestämmer sig för att gå hem och laga de trasiga sakerna.
När han kommer hem märker han att trappsteget är lagat
och lampan i hallen fungerar och kylskåpsdörren är hel.
- Älskling hur har det här gått till.
- Tja efter att du hade gått satte jag mig på trappan och grät lite.
Just då passerade en ung man och frågade vad som var fel.
Och jag sa som det var.
Han erbjöd sig att fixa alla sakerna om jag antingen
hade sex med honom eller bakade honom en kaka.
- Så vad bakade du för kaka?
- Men hallå... Ser jag ut som en konditor eller ???






Ciao / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Kul med ett litet skratt mellan målningarna. Måtte nu bara färgen sitta kvar på golvet tills jag har flyttat ut. Borde nog ha tagit fram slipmaskinen och slipat inte nöjt med att gnugga upp ytan lite lätt för hand.


2008-08-10 @ 15:58:02

Postat av: Ritva

Börjar återhämta mig från resan. Deppar så här på eftermiddag och undrar vart tog semestern vägen. Jag är inte alls mentalt färdig att gå till jobbet (åker nog bil). Poolen är borta från trädgården, det regnar. Hjälp mig, så att jag inte få höstdepression ännu i allafall. Choklad vore gått... Jag återkommer nästa vecka om jag har krafter kvar efter arbetsdagarna.


2008-08-10 @ 16:32:51

Postat av: Marianne

Jag undrar hur det går med framsidan?


2008-08-10 @ 19:27:48

Postat av: Marianne

Trädgårdens alltså!


2008-08-10 @ 19:28:18

Postat av: Vindruvan

Framsidan ser lika illa ut nu som igår och i förrgår, möjligen kanske det händer ngt spännande under veckan....ingen som vet.



Kramis


2008-08-10 @ 21:24:35


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0