I´m in shape






Ni tror väl att jag är alldeles galen......
eeh........det kanske jag är oxå när jag tänker efter.
I vilket fall så har jag och Tobbe varit i Wurmtal idag igen.
Jag var definitivt inte lika fit idag, mitt knä började värka innan
jag ens startade med joggingen så jag fick ta det lite lugnare
än igår. Men vi sackade bara efter med 7 minuter, så rätt så
bra var vi iallafall, tycker jag.

Tobbe mätte upp sträckan via Google-earth igår och fick den
till 7,5 km, så gårdagens info över sträckan stämmer nog inte så riktigt.
Jag misstänker att jag får ta det lite lugnt nu i veckan som kommer,
kanske använda mig av simning istället som alternativ motionsform.

Jag hävdar fortfarande att man mår bra av att röra på kroppen
och faktum är att mitt sötbegär är inte heller så jobbigt att tampas
med nu när jag har fått in en kontinuitet i min träning.
Toppen va´?






Inte nog med det.........
Motion är ju oxå en bra medicin mot deppighet., Ritva.
Så om du alternerar shopping med motion så kan det aldrig
gå fel, leendet kommer sitta där i ditt ansikte som en smeck.


Ha en fortsatt skön söndagskväll!

Kramis / Vindruvan






Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0