Borde ställa upp i maraton







Tobbe är överraskningarnas man precis som jag har sagt förut.
Han som skulle med mig ut till Wurmtal på cykel hade plötsligt
ändrat sig, han skulle inte cykla, han skulle springa med mig !!!

Visst skötte han sig bra, han sprang före och var farthållare åt mig.
Kan han hålla den takten i maraton så kommer han vara i mål på
6 timmar, detsamma gäller mig,
......hmmmmm.......kanske borde ställa upp jag med ;-)

Ja ja vi var ju inte särskilt snabba precis, men för mig räknas det
inte att vara snabb, det viktigaste för mig är att jag rör på kroppen.

Vi avverkade 3,6 km löpning och 3,1 km powerwalk på 1 timme.

Nu känns det skönt att sätta sig och softa vid dumburken en stund.
Utan dåligt samvete dessutom.





Tjingeling från sportfånen Druvan






Kommentarer
Postat av: Marianne

Men vad ni är duktiga.


2008-08-09 @ 23:12:33

Postat av: Farmor på stan

Jisssisgt Vilka hurtbullar som finns i Tyskland Ja ja jag kommer ner tillsammans med Marianne till Berlin Maraton och hejar på familjen Forsgren, kanske vi måste sopa ihop er. Men skit I DET VI KOMMER. Kram från farmor på stan


2008-08-10 @ 01:59:35

Postat av: Ritva

Maken planerar för maraton om han överlever Lidingöloppet.Jag får gömma hans skor...


2008-08-10 @ 16:34:32


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0