Årets första julkort har landat



Yiiiippiiiiiieeee !!!!!

Idag har vårat första julkort kommit för i år.

....och gissa att Druvan (jag) blev lycklig när jag upptäckte att det
var ett hemmabygge som kom neddimpandes i vår brevlåda.





Ett riktigt vackert handverk, TACK så jättemycket !!!!

Första kortet hos Druvan belönas med något.....
......förra året hade jag tänkt göra likadant men då var det första kortet
som kom från YFU så då blev det inte så lätt för mig.
Men i år lyckades ni bättre....hehehe.....
......har inte bestämt riktigt vad belöning består av, men det ska jag
filura ut tills vi träffas.

GRATTIS !!!!!!


Här är vinnarkortet :






Kramisar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Åh vad ambitiösa alla är.


2008-12-04 @ 20:32:43

Postat av: Ritva

Vad glada vi blev här borta i Norden. Tack.

Imorgon bär det till Finland och firandet av självständighetsdagen på lördag. Jag är tyvärr inte bjuden till balen hos presidenten utan får nöja mig med TV-sändningen som resten av befolkningen. I Finland finns det en gammal tradition att tända 2 ljus i fönstret mellan klockan 18-20 den dagen. Från början var det en tyst protest mot ryssarna och efter 1917 blev det en symbol för fritt Finland.


2008-12-04 @ 21:18:40


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0