Data träning







Har du funderat på att du kanske sitter alldeles för mycket framför datorn ????
Jag misstänker nästan att det är så idag.

Här kommer iallafall lite välbehövlig träning medans du sitter där vid skärmen.

Jag fick den skickad till mig av Tobbe igår så jag tror att han tycker att jag
behöver träna (i dubbel bemärkelse).

Lycka Till med träningen !!










Wooooow......det här var mig ett svettigt träningspass.
Jag kommer att ha träningsverk i morgon.
Ett tips till er andra....GLÖM INTE att stretcha efteråt !!!!


Tjing tjingeling / Druvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Nu har jag varit och löst ut min bil på verkstan. 12.861 kr. Roligare kunde man ju haft för de pengarna. Som tröst for jag förbi Expert och köpte ett programkort till digitalboxen. Som ett kontantkort som gäller i tre månader. Kan sedan fyllas på med en månad i taget för 225 kr. Nu har jag lite fler kanaler att titta på. Hade räckt med TV4plus så att jag kunde se Glamour.


2008-12-05 @ 17:16:08

Postat av: Farmor på stan

Oh Pia jag ger upp med datan har varit på graven och tänt ljus i dag



Kram farmor på stan


2008-12-05 @ 17:34:28

Postat av: Bir

Sover hela bloggfamiljen i dag? Jag är i alla fall vaken. Jobbarhelg. I kväll har vi ätit en ny rätt. Jag fick receptet av min brorson. Harissa-ris med grönsaker och nötter. Tre av fyra tyckte att det var jättegott. Men vi ska testa med grillade kycklintärningar i stället för blommkål nästa gång. Simon tyckte inte att det var gott, han är allergisk mot grönsaker. R,S o H hade stekt korv till. Helt vegetariskt går inte att äta enligt dom.

Till Linda. Jag väntar på Björnkaks receptet.

Ha en fortsatt bra helg. Kram.


2008-12-06 @ 20:51:55

Postat av: Bir

Tog alla åt sig när Druvan skrev, om vi funderat på att vi sitter för mycket framför datorn.


2008-12-06 @ 20:55:07

Postat av: Marianne

Nejdå. Jag har suttit framför datorn sedan lunch och arbetet. Nu har jag precis gjort ett kvällspass också. Känner mig mycket nöjd med dagens arbete. Väskan med leveranser (skattedeklarationer, bokföringsrapporter, hyresavier) som ska göras på måndag börjar bli full. Nu ska det poppas inför slutfinalen på "Stjärnor på is".

Önskar alla i bloggfamiljen en trevlig fortsatt lördagskväll från en rengnig skärgård. Är det fortfarande snö i Tyskland.


2008-12-06 @ 22:07:43


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0