Jul i mitt sinne


Är inte ett julkort det härligaste som finns att få i handen
när julen är på väg in i ditt hem ???

Jag älskar det i allafall som ni säkert redan har förstått.
Det hör liksom julen till.
Inga julkort, ingen jul !!

Som tur är dimper det in julkort i vår låda så då blir det nog
jul i mitt sinne i allafall.





Min tid räcker väl kanske inte till att presentera alla julkort
här på bloggen, men jag gör mitt bästa.

Här kommer det ett vackert snölandskap som även det
kom igår, men jag var för trött att fixa till det här igår kväll.





Ett nytt träd har nu planteras i Vi-skogen i och med det här julkortet.
Mycket fint initiativ !!!!!
Vi-skogen finns i Kenya, Tanzania och Uganda.

Tack så jättemycket :-)


Ha en bra dag !

Kramisar / Druvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilket jättefint initiativ. Jag fick detsamma i födelsedagspresent ett år av en vän och uppskattade det väldigt mycket.


2008-12-16 @ 23:12:23


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0