Julafton


Halloj allihopa !!!

Här kommer lite bilder från julafton, sent jaaaa.......jag vet, men vem har tid
att sitta vid datorn att knappra när man är omgärdad av trevligt sällskap hela tiden?




Marianne är en underbar tomtemor !!!
TACK för en jättetrevlig julafton !!!





Papparazzi är ute i köket och tar en hel massa bilder.
Jag kan inte publicera alla eftersom bilderna blev såååå många.





Här står Marianne och lägger upp det sista till förrätten på julbordet.
Mmmmmh....gott !!!





I väntan på både det goda julbordet och jultomten sitter Isak, Olle
och deras pappa med förväntan i blicken.




Fint att ni ställer upp på bild !







Här sitter Maj-Britt och julmyser.





Alla sitter vi och är spända för NUUUU kommer tomten !!





Han har med sig mååånga julklappar som han delar ut till oss alla.
Tomten var både rolig och generös !

Kolla bara vad Tobbe o jag fick i julklapp......








Jahaaa nu är det ett år kvar till nästa jul igen.....
Stressa inte, börja nu i god tid att förbereda julklappsinköpen tills nästa gång
så slipper det bli ett spring i sista minuten för att jaga klapparna.

Tjing / Druvan






Kommentarer
Postat av: cattis

naat fint...:)


2008-12-28 @ 01:46:19

Postat av: Bir

Du var ju där live.


2008-12-28 @ 01:47:25

Postat av: Bir

Vi spelar fortfarande spel.


2008-12-28 @ 01:48:12

Postat av: Linda

Tack för det mysiga besöket vi hade igår. Joel tycker att våran soffa tillhör Cattis nu för tiden. Cattis soffa, säger han x antal gånger, med risk för att bli tjatig. När han vaknade imorse & även efter hans middagslur idag, gick han runt o letade efter er. Cattis? Pia? Tobbe? Lät det undrande. Ni ligger honom varmt om hjärtat. Tack även till Tobbe som fick jobba lite hemma hos mig, du är guld värd. Kram på er allihopa. Linda.


2008-12-28 @ 17:02:06

Postat av: Vindruvan

TACK allihopa för alla mysiga dagar i Stockholm och i Norrköping ;-)

Det värmer hela mitt och min familjs hjärtan !


2008-12-31 @ 00:27:57


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0