Skållad råtta


Springer som en skållad råtta från det ena till det andra.
......och jag som hade tänkt att njuta av julen både före under och efter
det här året och inte låta mig påverkas av någon stress, MEN......
sanningen ser annorlunda ut, som vanligt alltså.
Har redan missat det här med före.......vet inte vad som gick snett.....
Jo förresten.....min förmåga att planera i tid funkade inte så riktigt.
Jag kan ju vara tacksam att julkorten inte var en stressfaktor iaf.
Men jag ska egentligen INTE klaga, finns de som har mycket mer på
sina axlar när julen nalkas. Känns bara skönt att få lufta lungorna lite.






Det här är första gången jag är vid datorn idag och
vad upptäcker jag då ?????



GRATTIS Isak !!!!!

Det är ju din namnsdag idag :-)





Kramisar / Druvan






Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja jag har undrat var du är Druvan. Själv håller jag på att äta middag just nu. Bakad potatis med räkor. Ja jag jag vet...fel tid...fel plats (framför datorn) men jag kom hem för en halvtimme sedan. Vad har jag gjort en fredagkväll? Jo jag har varit och storhandlat på Obs (Coop numer)som har öppet till 22 varje kväll. Och det var smart tänkt av mig. Fredagkväll vem storhandlar då? Nä just det. Jag hade hela stormarknaden för mig själv nästan. Innan var jag på systemet som hade öppet till 20.00. Ingen rusning där heller. Men tyvärr var Blossas årsglögg med blåbär totalslut. Jag som hade tänkt att överraska med ett glas av den på måndag.

Nu har jag ätit färdigt och ska fira med lite smågodis. Vad jag firar? Jo att sonen blivit headhunted igen och skrivit på för nytt, spännande arbete idag och för att jag fick en ny kund idag som blivit rekommenderad mig för att jag "är så duktig". Men jag vet nog hur det ligger till. Jag är löjligt billig. Kanske borde jag inte fira med godis. Kunden arbetar nämligen som kostkonsult.


2008-12-19 @ 23:25:46

Postat av: Farmor på stan

Hej jag är mega stolt att vara mormor till Mariannes son Gråter en skvätt att det går så bra för honnom. Och så grattis grattis Isak från en stoly farmor Maj-Britt som vill jobba tar vad som helst Glad är jag också att cattis har en så fin mamma och min son fått en så bra fru. Kram



Farmor på stan


2008-12-19 @ 23:37:39

Postat av: Vindruvan

GRATTIS Jens, det var roligt att du har fått ett nytt spännande jobb att se fram emot !!!



GRATTIS även till dig Marianne som lyckas ragga fram nya kunder....det är ju jätteroligt !!!

När kan jag börja på firman....hehehe.... ???



TACK snälla M-B för de värmande orden, ibland tvivlar jag en hel del över mig själv, men det har väl med mitt genialt dåliga självförtroende att göra kan jag tro, då behövs sådana här pushar i rätt riktning TACK :-)



Kramis / Druvan


2008-12-20 @ 17:31:53


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0