TACK för ett roligt bloggår :-)





Jag misstänker att det här med datorn inte är det som är det viktigaste
nu när julen knackar på dörren, så jag tänkte bara passa på att titta in här
och TACKA er ALLA för ett jättetrevligt blogg år innan ni försvinner härifrån.
Självklart är ni välkomna hit trots jul och nyårshelgerna, bloggen är
alltid öppen för eran skull !
Det har varit oerhört roligt att ni har velat dela glädjen med mig genom att
kommunicera här igenom. Tusen TACK !!
Hoppas att ni vill fortsätta resan med mig på bloggen även nästa år !




Julkorten är redan skickade per post.......
Men det finns ju många fler i den digitala världen som inte fått något julkort
från mig så därför kommer det ett till er ALLA därute i rymden från er
alldeles egna lilla Druva.
GOD JUL på er !!!!





Hoppas som sagt att ni tittar in här emellanåt under helgerna och
sätter era tassavtryck.......vill ju veta ALLT som händer trots att vi
har lite ledigt !!!





Massor med goá juliga kramar till er därute !!!

DRUVAN






Kommentarer
Postat av: Ritva

Tackar för det glada leendet.


2008-12-20 @ 20:56:44

Postat av: Linda

TACK själv underbara Druvan. Om inte din blogg fanns skulle jag nog inte titta till datorn lika ofta som jag gör nu, jag tycker det är jätteroligt att läsa om dig & kommunicera med andra. Vi delar med av oss av tips & ideer, vi är med varandra i med & motgång. Så Druvan bara måste fortsätta, eller hur!? GOD JUL & GOTT NYTT ÅR till er alla önskar Linda med familj.


2008-12-20 @ 21:50:19

Postat av: Marianne

Det är vi som ska tacka dig Druvan för att vi får hänga med på din färd och för att du för oss alla andra samman. Tänk en midsommarfest NU när vi har lärt känna varandra genom din blogg! TACK för att du gett mig en bloggfamilj Druvan. God Jul och Gott Nytt År önskar jag alla i familjen och alla andra också.


2008-12-20 @ 22:14:56

Postat av: patricia de argentina

Pia :

¡FELIZ navidad y prospero año nuevo !.

Espero que disfruten mucho de su estadia en la Suecia querida .Vuelvan pronto para que sigamos comunicados a traves de tu blog.

Besos a todos los suecos ,al rey y a la reina tambien.

En Navidad las copas en alto nos uniran en un abrazo interminable .

Con AMOR ...

Patricia


2008-12-21 @ 02:56:30

Postat av: Linda

Jipiiiiiiieeeee, julklapparna är klara!!!!!


2008-12-21 @ 20:20:28

Postat av: Bir

GOD JUL Druvan och alla i bloggfamiljen. Hoppas vi ses nästa år.


2008-12-21 @ 23:01:40


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0