Crosstränat


Nu verkar bloggen vara ok igen......puuh......jag pustar ut.
Hoppas bara att den fortsätter att funka, det är ju så
frustrerande annars. Teknikens värld är en värld för sig,
inget som jag är vän med direkt, därför är det problematiskt
när problem uppstår, för jag har svårt att finna en lösning på det !!
Nu löste det sig av egen maskin, behövde bara vara rustad med
en gnutta tålamod.


Jag tog en runda på crossen nu ikväll.
Det blev 6 km på 38 minuter, känns ju bra att få röra på fläsket.
Jag lovar, DET BEHÖVS !!
Har visserligen inte vägt mig, men jag känner att jag har gått
upp i vikt sedan min stegmätare gick sönder, snyft !!!
Jag som lovade mig själv att fortsätta vara duktig med träningen
fast att den inte satt i byxlinningen och räknade mina steg.
Men jag borde ju ha förstått att det lät för bra för att vara sant.




Latmasken kröp genast fram och bosatte sig i min kropp,
varpå kilona har satt sig fast ett efter ett igen.
Det är mer eller mindre hopplöst just nu !!






Tjing / Vindruvan





Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0