Ambitiöst träningsprogram

Våren är nu äntligen här och det är tid att tänka på badkläderna.
Jag tänkte dra igång ett ambitiöst träningsprogram för att stolt kunna 
visa upp mej mycket slankare och snyggare när sommaren kommer.
Jag tänkte först vänta tills det blev lite varmare men jag kände mig så
taggad att jag börjar direkt.


image1012


Jag hoppas att det är fler som vill vara med. Det är så skönt med lite
stöttning ibland.

Vi tar det lite lugnt i början och trappar upp det efter hand, eller vad
säger du?

Ok, häng på nu...

Skrolla ner......
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
ÅSSÅ. SKROLLAR VI UPP IGEN!
>
Såja, det kan räcka för idag.
>
Glöm inte att stretcha efteråt!
>
>
>
Lycka till!
 

image1013


Vi kommer att klara det här, så länge vi stöttar varandra....hehehe....

Tjingeling / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Linda

Alldeles lagom träning, fniss, fniss.....


2008-02-19 @ 16:21:18

Postat av: Marianne

Oj det var jobbigt! Tror minsann att jag kommer att få träningsvärk i pekfingret. Har du inget enklare att börja med Druvan.
Hur mår bloggfamiljens Linda idag.


2008-02-19 @ 17:24:42

Postat av: Marianne

Läste vidare och såg att du var på bättringsvägen Linda. Kul. Men var rädd om dig nu för du är nog inte riktigt frisk än. Scrolla försiktigt.


2008-02-19 @ 17:28:03

Postat av: Ritva

Detta kändes bra. Känner hur fingret har blivit starkare. Kanske orkar skriva mer nästa gång. Väntar på kontakt om helgens planering!


2008-02-19 @ 22:03:15


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0