Apotekare


Här kommer en liten fredagsfräckis till Er!

image916

En ung kille kommer in på apoteket och ber apotekaren om en kondom.
Han tycker det är lite pinsamt och känner att han vill förklara sitt köp.
"Min flickvän har äntligen bjudit hem mig på middag och jag är säker på att
om  allt går bra kommer jag att tillbringa natten med henne."

Innan han betalar ångrar han sig och frågar efter en kondom till.
Han förklarar "Min flickväns syster flörtar med mig ibland, jag är säker på att
hon gillar mig, kanske har jag tur även med henne i kväll".

Han tar upp plånboken men betalar för tre kondomer samtidigt som han
förklarar  för receptarien:
"Min flickväns mamma är relativt ung och snygg, jag tror att hon tycker om
mig och jag ska ha möjlighet med henne OCKSÅ".

Kvällen kommer och alla sitter samlade runt middagsbordet och det första
som händer är att dom ber en bordsbön.
Efter bönen tar alla upp besticken utom den unge killen som fortsätter att be.
Efter några långa minuter knuffar flickvännen på honom och säger:
"Jag visste inte att du är religiös".
Då svarar killen:
"Och jag visste inte att din pappa är apotekare..."

image917

Hoppla!
Lite lätt bortgjord....eller......
....Killen har nog inte mycket kvar att inhämta i den familjen......

Kvällens tänkvärda:

Den som gapar efter mycket
mister ofta hela stycket.

Tjingeling / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Tobbe

No komments,
20 kommentarer på förra inlägget.
Jäklar vad folk suktar efter tusende kommentaren.
Näe tacka vet jag ärliga kommentarer, som mina.
Hepp


2008-02-08 @ 22:32:12

Postat av: Bir

God natt. Nu ska jag krypa ner och läsa i Stieg Larssons tredje bok Luftslottet som sprängdes.(Kommentar 1000 nu har jag lärt mig räkna)


2008-02-08 @ 22:34:15

Postat av: Bir

Är du fortfarande vaken Tobbe?


2008-02-08 @ 22:35:40

Postat av: Linda

Här är man borta en liten stund för att kolla lite på tv:n och kommentarerna bara rasslar in!!! Bir, du får gå en mattekurs för du är ute o cyklar eller jag menar går med din stegräknare, för på den kanske det står 1000, men inte här på bloggen.... Gå och lägg dig Tobbe, sitt inte o räkna kommentarerna. Godnatt "Bloggfamiljen". Dröm sött. Linda.


2008-02-08 @ 23:20:22

Postat av: Marianne

Natti, natti från Marianne


2008-02-09 @ 00:02:40


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0