Dagens händelse

Halloj igen!

Här kommer ett nytt inlägg, inte ligger jag på latsidan jag inte....hehehe....
Nämen, jag tänkte att då har ni lite att göra medans jag är borta nu ikväll......
.....ni har flera inlägg att kommentera på och jag har något att göra
när jag kommer tillbaka, inte dumt alls.

Först ska vi hem till Marianne en sväng innan galan börjar, jag menar hon
bor ju vägg i vägg med Globen så någon lång sträcka är det inte tal om.
Så vi ses snart!


image1019

Jepp, ikväll ska vi till Globben och kolla på friidrott.
Det ska bli riktigt roligt!!!!
Har bl.a. varit på konsert här och sett Bruce förstås, har även beskådat ishockey
i denna arena, men aldrig friidrott så det ska verkligen bli spännande.
Galan sänds i TV om någon är intresserad.

Jag tycker det ska bli extra spännande att se när Susanna Kallur springer.
Hon säger ju själv att hon har en liten "häck-jävel" i sig så det är
nog inte omöjligt än att hon gör om sitt världsrekord igen nu när
hon har hemmapublik som stöttar henne.

image1029


Sanna Kallur jagar nytt världsrekord på GE Galan i Globen i kväll.

image1018


JAAAAAA, det är bara att önska alla svenskar ett stort LYCKA TILL ikväll!!!

Hoppas jag får med mig lite coola bilder därifrån och då lovar jag att de
kommer att publiceras här på bloggen förstås.

Tjingeling

Ses i morr´n!!

Kram / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Marianne

Halloj Druvan, är du vaken? Kanonväder ute. Förutom att det blåser men som du vet så bor jag mitt i ett blåshål. Kanske lugnare där du är? Idag är det kundbesök i Gröndal som gäller.


2008-02-22 @ 10:17:16

Postat av: Marianne

Ligger du på latsidan idag Druvan? Nä du är väl ute och ränner som vanligt för att ge oss läsare lite nytt att titta på. Hoppas att du passar på att njuta av det ljuvliga solvädret. Visst är det vår nu?


2008-02-22 @ 11:45:24

Postat av: Vindruvan

Latsidan......jag?????
Näe jag håller på att baka linfröbullar som vi ska ha med oss till å-berga i morgon.
Men jag har varit lite lat ang. bloggen, det kan jag hålla med om.

Tack så jätte mycket för igår, Marianne!!!!
Som vanligt skämmer du bort oss med underbar mat.....mmmmm....TACK!!!

Har även varit ut en snabbis och det var verkligen härligt väder ute, synd bara att jag inte har tid att njutja det idag.....ja ja det kommer väl flera dagar.

Kramis / Vindruvan


2008-02-22 @ 13:13:32


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0