Hämta biljetterna

God morgon!

Det är lördag idag och då undrar jag........


image983


TODAY?????

Jag håller som bäst på att snyggar till mig lite
och sen ska vi åka och hämta ut biljetterna för
GE Galan, friidrottsfesten i Globen torsdagen den 21 februari.
Det ska bli riktigt skoj att sitta med på plats och se när t.ex.
Sanna Kallur springer.
Vá spännande......tjohoooo......

image984

Friidrott i världsklass

 GE Galan är en av de absolut bästa inomhustävlingarna i världen.
De senaste åren har åskådarna fått uppleva inte mindre än 6 världsrekord och 22 svenska
rekord på Globens snabba banor.
Sanna Kallur, Johan Wissman, Carolina Klüft, Stefan Holm, Linus Thörnblad,
Emma Green och Mattias Claesson är några av de svenska stjärnor
som siktar in sig på GE Galan. De får motstånd från en rad internationella stjärnor.

Hoppas svenskarna gör bra ifrån sig på torsdag.
Ni håller väl tummarna??



image985  



Ha en trevlig helg!!

Kramisar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Det var lika öde på Bloggen idag med. Är alla ute o springer eller ligger nedbäddade. Trösta dig med Linda att det är inget skönt väder ute.


2008-02-16 @ 17:12:41

Postat av: Vindruvan

Jag håller med.....här ekar det ju nästan!!!!
Vi har varit ute och sprungit, dels i dina jvarter Marianne och dels på stan och därefter en snabb sväng upp till M-B.
Nu är vi hemma och förbereder lördagsmiddag med mysfaktor.....hehehe.....och så småningom lär vi hamna i myssoffan med melodifestivalen som underhållning.

Vad ska ni göra ikväll??

Krya på Er tankar till Linda med familj och
Kramisar till er alla!!!

Önskar / Vindruvan


2008-02-16 @ 18:09:43

Postat av: Vindruvan

Man kan ju tro att jag luktat lite för mycket på korken för stava verkar jag inte kunna.....jag menar förstås "i dina kvarter"
Men jag skriver i enbart levande ljus stämning därför ser jag inte så bra.

Ciao


2008-02-16 @ 18:11:46

Postat av: Marianne

Ja och jag ser att i min kommentar också så är det något stavfelsprogramm som varit inne och ändrat om. Jag ville bara trösta Linda med att hon missar inget om hon ligger sjuk för det är inget vidare väder.


2008-02-16 @ 18:52:18

Postat av: Marianne

Ni kunde ha tittat förbi på en fika. Men ni kanske kommer förbi på lite mat innan ni ska på galan.


2008-02-16 @ 18:54:10

Postat av: Marianne

Oj min tidigare kommentar låter som "Varför kom ni inte HIT". Men jag menar "Ni är alltid VÄLKOMNA hit".


2008-02-17 @ 11:34:17


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0