Jag sitter fast

Tjenixen alla fredagsglada laxar!!!

Det tog ett tag innan jag kom ut ur min blogg-torka,
men nu har jag kommit tillbaka igen.
Hjärnan är fullt upptagen med scrapbooking just nu och
naturligtvis annat som ska utföras så därför hinner jag
inte med att blogga dessutom.

Jag erkänner att jag sitter fast......
.........fast i min nyupptäckta värld......
Digital scrapbooking
Det är verkligen jätteroligt, just nu är jag mest upptagen
med att samla på mig materiel att kunna arbeta med
och det tar tiiiiiiiiid, herregud jag vet inte hur mååånga hemsidor
jag har varit inne på, de går inte att räkna på våra 10 fingrar iallafall
så mycket är säkert.

image981

Det är definitivt inte konstigt att jag gillar det här eftersom jag älskar att vara kreativ,
men jag är fortfarande väldigt ny på det här området så jag måste
öva och åter öva, för det är inte helt lätt att gestalta något
som i slutänden ser ok ut.
Kul är det i vilket fall som helst och timmarna bara försvinner......
Här är ett försök till scrapbooking som jag nyss blev klar med.

Vad tycks???


image980


Ni har väl inte glömt att det är Fredag idag?
Vad ska Ni göra idag?

Fredags mys med Let´s Dance förstås!!!

Kramisar / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Tobbe

Snygg tjej du hade lagt in i scrapboken, är det månne ngn jag känner ?

Bevare mig väl, Let's dance, nej tack,
Då kan jag jobba över lite idag.


2008-02-15 @ 13:18:20

Postat av: Tobbe

Förresten, snart dags för nästa jubileum va ?
10000 spärren slås väl snart elller ?


2008-02-15 @ 13:19:14

Postat av: Marianne

Vad är nu detta Tobbe? Är du inte civilingenjör? Men matte verkar du inget bra på. Eller hur räknar du? 1000, 1001,1002, 1003, 1004, 1005, 1006,10000.
Nää du lite längre får du nog vänta.

Om du inte varit ute än Druvan så kan ag bara säga: Det biter i kinderna. Inte alls så skönt som man kan tro när man sitter inne.

Kul med scraping verkar det som.


2008-02-15 @ 13:33:18

Postat av: Marianne

Jättetack Druvan


2008-02-15 @ 14:24:01

Postat av: Vindruvan

Varsågod!!!

Jag var ute en sväng och först när jag kom ut gick jag och undrade om du och jag,Marianne, bodde i samma världsdel överhuvudtaget för vad menade du med att det biter i kinderna?
Hos mig sken solen och det var kyligt, men skönt........tyckte jag de första 50 stegen.....sen tog vinden tag i mig och bet ett fast tag i kinderna.....hehehe.....så nu förstår jag vad du menade. Jag var inte ute någon längre stund.

Kramis / Vindruvan


2008-02-15 @ 14:51:58

Postat av: Vindruvan

Jasså du Tobbe, du tycker att det var en snygging som kom på bild på scrappen....hmmm....ska nog ta ett snack med dig......

.....ehhhh.....DET SNÖAR!!!


2008-02-15 @ 14:54:49

Postat av: Marianne

Men här snöar det INTE!


2008-02-15 @ 15:06:57

Postat av: Vindruvan

Det har slutat snöa nu, det varade väldigt kort.

Kramis


2008-02-15 @ 15:16:32

Postat av: Marianne

Nu snöar det här.


2008-02-15 @ 16:09:06

Postat av: Marianne

Hallåååå var är alla? Något fredagsmys på gång...?

Gruvar mig för att gå ut en gång till nu. Det blir femte gången idag jag klär på mig för att gå ut i kylan. Om det bara kunde låta bli att blåsa. Men det är ett riktigt blåshål här vid Globen.
Men måste ut o rasta Melker innan Let´s Dance.


2008-02-15 @ 19:27:09

Postat av: Linda

Atjooooo!!! Här är jag och ni kan säkert gissa vad både Faycal o jag är. Javisst har vi dragit på oss en varsin förkylning. Men vi får vara glada att vi inte har blivit magsjuka. Joel är mycket bättre nu men har inte fått tillbaka aptiten ännu. Inget vidare mysigt fredagsmys för våran del, det blir nog sängen snart. Trevlig helg. Kram Linda.


2008-02-15 @ 21:36:59

Postat av: Linda

JÄTTEFINT Pia!!!!


2008-02-15 @ 21:37:44

Postat av: Marianne

Åh så skönt Linda att du finns där. Då är ag inte helt ensam. Tråkigt med era förkylningar. Men som sagt tur att ni inte var magsjuka.
Godnatt med er. Sov så gott.


2008-02-15 @ 22:00:04


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0