Jubileum





image946     Tjoooohooooooo!!!!    image947


Då var det dags, det som Ni alla har suktat efter
ett bra tag här på bloggen......

Den 1000:e kommentaren är skriven!!!!!

Yiippiieeeee!!

Utav ingen mindre än..........






.............nyfiken?!?







............








..............fortfarande nyfiken???







..............










image967






image968

image969


Det måste firas!!!!
En överraskningspresent väntar Dig!

Tack Gittan för att du förgyller mina dagar genom att du
är här och skriver på min blogg, det är mycket underhållande!!!!


Jubileumskramar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag stämmer in på Grattiset. Birgitta har ju varit på hugget så det har hon förtjänat. Och duktig på att gå är hon också.
Kram från mig med.


2008-02-11 @ 19:40:55

Postat av: Linda

Nääääe, va fuskit. Vem var det som puschade på Gittan att skriva??????? Minns ni att det faktiskt var jag, och vem var det som skrev något till Marianne som hon svarade på så att det blev den femhundrade????? Minns ni att det faktiskt var lilla jag även där. Jag tycker att jag förtjänar ett tröstpris, snyft, snyft. Jag sa ju även att mina vinstchanser skulle minska när jag börja jobba, men jag är därmed ingen dålig förlorare så GRATTIS GITTAN!!!!!KUUUUUUL. Vad är nästa mål? P.s Joel "däcka" 18.15 - så tidigt har han ALDRIG sovit för natten. Själv står jag fortfarande på benen, men jag kan tänka mig att fredagkvällen blir lika tidig för mig. D.s. KRAM KRAM Linda.


2008-02-11 @ 19:53:19

Postat av: Marianne

Jag tycker så synd om dig Linda. Du har varit så nära. Men nära skjuter ingen hare. Men kom igen. Nästa tar du. Vilke är nu nästa? Var det jag som sa att nästa skulle bli 10.000 kommentaren? Näää Pia så länge får det inte dröja. Linda måste ju få en chans att också få ett diplom att hänga på väggen.


2008-02-11 @ 20:03:23

Postat av: Linda

TACK Marianne för din omtanke, men är man med i leken får man leken tåla, eller hur var det??? Ska ge Joel en STOR kram från dig imorron. Var är resten av bloggfamiljen ikväll? Kram Linda.


2008-02-11 @ 20:26:16

Postat av: Maj-Britt

Oj oj det kostar Birgitta att vinna 1000-de kommentaren

Men som sagt grattis du förtjänar det arbetar hela dagarna 3 st barn och promenerar och så vidare.Många GRATTIS OCH MÅNGA KRAMAR.


2008-02-11 @ 20:30:01

Postat av: Linda

Framförallt, var är druvan??? Har hon något lurt på gång????


2008-02-11 @ 20:46:56

Postat av: Vindruvan

Jag finns i skuggan av er idag, jag har varit tvingad att hålla inne med mina kommentarer eftersom det var dags för den tusende, annars kan ju jag ha varit orsaken till den som svarar på den tusende och det tyckte jag skulle vara fuskigt.
Och det är också så att jag har haft en förskräcklig dag egentligen, min rygg skriker av smärta och jag har bara tagit 1743 steg på hela dan, herregud det är riktigt katastrof, men har inte kunnat annat.
Ledsen att jag inte orkar hålla tempo med er idag, men jag är jätteglad över att se att ni inte ger upp för det.....TACK!!!!

Jätteroligt att det har funkat bra för Joel på dagis och att det var toppen även för dig att komma tillbaka till arbetet igen Linda.

Jag orkar inte mer nu så jag landar i sängen.
Sov gott, ses i morgon!

Kramisar / Vindruvan


2008-02-11 @ 21:08:20

Postat av: Ritva

Grattis till 1000:e kommentar. Vidruvan ska verkligen få bädda ner sig och akta att hon inte bli "mosad" i sin säng.
Hoppas du mår bättre imorgon. KRAM.


2008-02-11 @ 21:11:14

Postat av: Bir

Hurra jag vann! Det visste jag att jag skulle göra men inte när. Tack Marianne, Maj-Britt, Linda o Ritva. Nästa gång är det din tur Linda den som väntar på något gott.....(Maj-Britt 3st barn har jag inte men om vi räknar med Håkan o Fia blir det fyra). Krya på dig Pia! Hoppas du är bättre i morgon. Ps. När kommer du och lämnar över diplomet? Ska jag köpa hem champagne?


2008-02-11 @ 21:21:46

Postat av: Marianne

Pia, du är alldeles för ambitiös. Du gör inget måttligt. Ska du gå så går du mycket, ättemycket. Hela stan på ett par dagar. Du måste börja tänka på att lagom är bäst. Bäst för dig, bäst för din rygg. Du har en del att lära av mig som är en riktig lagomperson. Nu tar du det lugnt resten av veckan. Inga fler stadsutflykter eller långpromenader.
Kram på dig vännen


2008-02-11 @ 21:23:16

Postat av: Tobbe

Marianne,
jag instämmer, Pia skall alltid överdriva, Skall hon gå så skall det vara jätte mycket,
skall hon äta så skall det vara ....
Nä det var ju inte det jag skulle blogga om.

Pia bad mig skriva att det var Gittans andra kommentar, den om bilbältet som gav träffen.

Ha de.


2008-02-11 @ 21:32:10

Postat av: Maj-Britt

Hejsa Birgitta jag vet att du har
2egna pojkar men jag räknar alltid äkta männen som är som ett barn.
Eller har
jag fel? Men vovven räknade jag inte dom brukar klara sig själv. Än en gång grattis och många krammar


2008-02-11 @ 21:49:30

Postat av: Bir

Det stämmer Maj-Britt vovven klarar sig bra själv. Hon behöver bara lite torrfoder och färskt vatten. Promenera med henne gör jag gärna då får jag ju fler steg. Tvätta kläder behövs inte för det har hon inga. Tyvärr kan hon inte lägga golv och tapetsera än. Kram och god natt.


2008-02-11 @ 22:34:50

Postat av: Marianne

Hej Pia

Hur känner du dig idag? Hör av dig om du behöver någon hälp.


2008-02-12 @ 10:21:34

Postat av: Vindruvan

Tack för allas jätte gulliga omtanke.....och tack för omtanken om jag skulle behöva någon hjälp, men så illa däran är jag inte, jag klarar mig, men jag måste nog se till att ta det lite piano idag med.
Ryggen besvärar miglite mycket idag också, men jag har dock kunnat gå till frissan, den ligger bara 2 minuters gångväg härifrån.

Kramisar / Vindruvan


2008-02-12 @ 11:24:28

Postat av: Fredrik

grattis

2008-02-12 @ 11:45:42


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0