Ljudbok


image882


Sitter just nu och läser en bok.....
eller jag menar Katarina Everlöf läser boken och jag lyssnar.
Det bästa med att jag får hjälp att läsa är att jag kan brodera samtidigt.
Vi kvinnor kan behärska tekniken att göra flera saker på samma gång,
det är inte dumt alls och dessutom riktigt rogivande.
Båda sakerna är rogivande var för sig och då kan ni ju föreställa er att
jag är dubbelt så rofylld just nu.

image883

Boken jag läser just nu:
"Fördömd med Johanne Hildebrandt"

"Den spännande historien om arkeologen Helena som gör ett fantastiskt fynd på en fjäll fångade mig direkt. Helena ser direkt fyndet som sitt genombrott.
Efter fyndet vänds hela Helenas värld, och allt hon tror på, upp och ner. Hon måste nu kämpa mot onda makter samtidigt som hon tvingas möta sitt förflutna."

För mig är det nu en spännande fortsättning som följer.....
.....har alltså inte tid att sitta här......


Hon har även givit ut böckerna "Freja", "Idun" och "Saga".
Jag har läst alla tre (men förhand, jobbigt att behöva hålla i boken....
......hehehe.....lat som jag är)
och de är jättebra.
Tack Cattis att du tipsade mig om dessa böcker ;-) !!!

Det slog mig just att det här med ljudbok måste ju vara toppen för dig Ritva,
jag menar du slipper att hålla i boken
när du utför din mentala strykning, perfekt eller hur??


Brukar du läsa ljudböcker?
Har du något bra tips på ljudbok?

Vore jättetacksam om jag kan få lite boktips
(som ni vet är jag ju inte i Sverige så mycket annars, så jag har inte haft möjlighet
att fånga upp så himla många bra boktips)

Dagens tänkvärda:

image884

Det var allt för nu......

Kramisar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Ritva

Har bara lyssnat Astrid Lindgren och de böckerna var bra. Jag tycker att ljudböcker är fortfarande så dyra och dessutom har jag inte någon apparat att lyssna med.
Ni har väl mobilarna med er. Köp en kontant kort så kan man ringa till er.


2008-02-05 @ 21:17:22


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0