Mattips


Får jag lov att bjuda på ett litet Mattips kanske :


image1040 

 Frun var trött på att göra allt hushållsarbete där hemma, så hon
  och mannen kom överens om att laga middagen varannan dag.

 Dagen efter var det mannens tur och då frun kommer hem så finner hon
 mannen spritt språngande naken i köket, med ett glas vatten i handen.

 Han säger: I kväll står det kärlek och källvatten på menyn.

 Och så blev det!

 Dagen efter kommer mannen hem, han luktar förväntansfullt och ropar
 ivrigt: Vad ska vi äta idag, min skatt?

 Varpå frun kommer fram, naken, dåligt sminkad och med riktigt risigt
 hår och säger:

Rester från igår!



Tjing tjing

image1041




Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tänk, nu vågar jag inte nämna att jag brukar äta rester ganska ofta.

Hepp


2008-02-22 @ 19:29:05

Postat av: Marianne

Haha...den var rolig. Och jag, jag äter samma mat varje dag...


2008-02-22 @ 21:27:23

Postat av: Ritva

Hos oss vill ingen äta rester.


2008-02-22 @ 21:45:45


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0