Min polare "Stegge" och jag

image891


Tjohooooooo!!!
Känner mig så lycklig.
Jag visste förstås inte att jag var tvungen att köpa mig vänskap,
(är jag så odräglig....hmmm....det visste jag inte heller om mig själv)
men det har jag faktiskt gjort idag. En kompis som hänger på i ur och skur.
Min nya polare heter "Stegge" och han kommer att få tampas med mig
ofta, länge och mycket.

Kom just in från en uppfriskande snabb 50 minuters promenad i fisigt regn väder.
Men inte klagade min kompis för det, näe då han var så nöjd och glad att få
komma ut och lufta sig tillsammans med mig.
Min nya stegmätare verkar funka perfekt!!!

Egentligen kanske det inte var jätte klokt att gå ut ensam som kvinna på Stockholms
mörka gator, men jag tänkte varje gång det kom en man/gubbe.......
.....om du så mycket som rör mig gubb-jävel då lär hela kvarteret höra det....hehehe....
Mitt överfallslarm på stegräknaren tjuter jäkligt högt, så han skulle utan tvivel ha lagt svansen
mellan benen och rusat därifrån jag lovar.

image892

Nu känner jag mig nöjd med dagen, efter den här promenaden så vet jag att jag har
gått ca 10000 steg idag även om jag inte har kunnat räkna den första delen av dagen.

Vad har du gjort idag och vad gör du nu ikväll?
Ha en fortsatt skön kväll!

Kramisar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Synd att jag köpt en stegräknare och den var ju så dyr så jag kan ju inte köpa en till. Jag kanske får se till att jag tappar den i toan eller...?


2008-02-06 @ 20:32:18

Postat av: Anonym

Känns lite onödigt att "råka" tappa den i toan....men du kan ju sälja den till nå´n och använda pengarna till en som du verkligen
vill ha ;-)
Överfallslarmet på min var ett stort +
för det låter rätt rejält när den drar igång och det känns som en liten trygghet när man är ute på kvällskvisten.

Kram / Vindruvan


2008-02-06 @ 20:46:46

Postat av: Marianne

Jag väntar nog ett tag. Jag är ju ganska nöjd med min och överfallslarm...jag har ju Melker...!


2008-02-06 @ 21:09:50

Postat av: Vindruvan

Jamen din stegräknare är ju relativt ny så den få du nog dras med ett tag och
Melker är ju en hejare på att skälla så du har ju redan ett larm med dig när du är ute.

Kramis / Vindruvan


2008-02-06 @ 21:13:50

Postat av: Maj-Britt

Oj Pia hur orkar du Jag måste försöka fixa min så jag kan använda den. Vilken god limpa du hade bakat och ge mig en hel limpa den räcker en hel vecka tack och många kramar


2008-02-06 @ 21:53:18


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0