Ny bilbälteslag från årsskiftet


Har Ni också sett att de har kommit med en ny bilbälteslag
från årsskiftet?
Måste erkänna att jag hade missat det, men jag förstår ju varför,
och det är ju för att den knappast har med mig att göra.
Känner du dig träffad?
Näe, jag tänkte nog det..........Löjligt!!!!!

Även om den inte berör så kan du kolla in den i allafall.

image952


Ny bilbälteslag från den 1/1-2008

ÄNTLIGEN EN LAG SOM KAN RÄDDA LIV!
(vem säger det?)


image948


Kör försiktigt!

Kramisar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Bir

Hoppas lagen gäller även när gubben sitter bredvid!


2008-02-11 @ 18:00:12

Postat av: Tobbe

Jamen, det är självklart.
Bara det att då är det föraren som har munkavel.
Och detta var kommentar nr 1001
Hepp


2008-02-11 @ 18:48:49

Postat av: Bir

Nej, Tobbe föraren får aldrig ha munkavel.


2008-02-11 @ 21:28:22


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0