Reklam


Fredag........dags för lite reklam........fast.........

Hur skulle det se ut om alla gjorde reklam för samma  saker?


image846

FELIX kondomer: Gör det goda godare

FROSTIES kondomer: De väcker tigern i  dig

GEVALIA kondomer: När du får oväntat  besök

NOKIA kondomer: Connecting people

OLW kondomer: För att du älskar det  goda

CARLSHAMNS kondomer: Gott, gotti, gott  gott

McDONALDS kondomer: Livet har sina goda  stunder

LIBERO kondomer: Det känns tryggt

LÄTTA kondomer: Om du har bestämt dig

VICKS kondomer: Extra starka, extra  friska

STATOIL kondomer: Det du behöver när du behöver  det

PEDIGREE PAL kondomer: Rekommenderad av levande  uppfödare

GINSANA kondomer: Orka mer

GB-GLASS kondomer: Jag och min magnum

LOREAL kondomer: För det är jag värd

GORE TEX kondomer: Guarantied to keep you  dry

DELIKATESS YOGGI kondomer: Nya smarriga smaker i ny  finförpackning

ERICSSON kondomer: It's all about  communication

MICROSOFT kondomer: Where do you want to go  today

ALGRENS-BILAR kondomer: Det enda sättet att stoppa  dom är imunnen

PRINGLES kondomer: Once you pop, you can't  stop

BLÅ-BAND kondomer: Smaskens till sista  slicken

WHISKAS kondomer: Om kissen själv får  välja

SHELL kondomer: En vän på vägen


image845


Vilken reklam snutt passar dig bäst????

Hoppla.......lite skoj var det allt.....hehehe....

image847

Kramisar / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ojdå,
Men Pia då, nu fick man nog lite röda kinder.


2008-02-01 @ 20:13:37

Postat av: Marianne

Ja man kan ju undra vad ni pysslar med om kvällarna?


2008-02-01 @ 20:45:58

Postat av: Tobbe

GB-glass är min favorit, och Marianne, som du förstår så har vi fullt med att skriva på bloggen


2008-02-01 @ 20:58:51

Postat av: Ritva

Jag har nu mina nya glasögon på mig och jag ser bloggen med helt nya ögon. Finns det åldersgräns? Ni vet väl att i Argentina är man katolik och såna reklam är förbjudna. Tur att bloggen är inte på spanska för annars skulle de tycka där nere att hennes svenska föräldrar är speciella.
Tack att du piggar upp fredagskvällarna, vindruvan. Vilken är din favorit? Jag gillar katter och katten gillar whiskas..


2008-02-01 @ 21:12:06

Postat av: Ritva

Pia kommer du ihåg en nyårsafton...?


2008-02-01 @ 21:19:55

Postat av: Vindruvan

Jaaa, nu är jag ju inte ensam att pigga upp fredagskvällen som tur är, utan eran hjälp hade det aldrig gått. Jag har fått mig många roliga fniss attacker här där jag sitter. Tack att ni är med mig!!!
Det är ju solklart vilken som är min favorit och
eftersom Tobbe står upp för sin Magnum så är det förstås Loréal som är min favorit...hehehe...

Fredags mys kramar / Vindruvan


2008-02-01 @ 21:57:45


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0