Söndagspromenad


Näe hörrni, jag sitter här med en väldans massa dåligt samvete.....
Igår var det dags igen......
Kunde jag motstå denna underbara frestelse......Nääääää......

Jag åt enimage927igår igen!!!

Fattar ni vad jag gjort????
Här har jag stegat hela veckan, lååångt och mycket
och vad händer?
Jo, jag belönar mig med en semla, men Hallååå......
då har man dålig karaktär alltså!
Brukar du också göra så?

Blir så trött på mig själv!!!
Så det är bara för mig att snöra på mig skorna igen och bege mig ut på Stockholms
gator för att kämpa bort den där bullen som gör sina försök att fastna
på min kropp!
Idag har jag inte bara sällskap av "Stegge" utan även Tobbe hänger på
och det ska bli trevligt!

Som jag tidigare nämnt....
Ha en skön söndag vetja!
Vi ses snart igen!

Ciao / Vindruvan



image926




Kommentarer
Postat av: Marianne

Have a nice day


2008-02-10 @ 10:30:01

Postat av: Barbamorsan

Ibland bara måste man känner i gen mig här, kan vara svårt att hitta på belöningar när man varit duktig som inte innefattar mat/godis/bakverk som man är extremt sugen på. Brukar i alla fall försöka se till att det bara blir en ggr per vecka, då jag kör mina race.

2008-02-10 @ 10:43:17

Postat av: Ritva

Ha inte dåligt samvete utan ha en trevlig, lång promenad. Enl. DN en semla motsvarar 1100 steg. Själv satt jag 3 timmar i simhallen och svettades, hejade för min son 2x 33 sek. När vi kom hem var jag värd en god pizza (som alla andra i familjen).
Om en timme ska jag också gå ut på promenad med grannen och sedan är det dags med yoga på eftermiddag.


2008-02-10 @ 10:46:10

Postat av: Linda

Ta`t lugnt Pia, du åt ju ingen semla på fettisdagen, så därför kunde du ju äta en igår. Det är inte hela världen. KRAM KRAM.


2008-02-10 @ 10:56:28


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0