Strålande nyheter



Yiiiiippiieeeeee.........


image1017


"Snart" kommer vår älskade dotter hem
Bara 4 månader kvar, vi räknar dagarna.
Det har redan gått 6 1/2 månad sen hon åkte
till Argentina, så de kommande
månaderna kommer bara att rusa fram och
ingen är gladare än jag & Tobbe.

Vi älskar och saknar dig sååå jätte mycket, gumman!!

image1016


Som ni ser så har jag Scrapbookat lite, jag behövde
öva på mitt nya bildredigeringsprogram.
Känner mig rätt nöjd med resultatet.
Vad tycker Ni???

Ha en skön kväll!

Kramisar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Men Pia, du platsar ju i Stinas program bland alla andra kändisar som hoppat. Den enda som inte gjorde det var väl Margret Thatcher. (Hur hon nu stavar sitt namn)
Det var mycket pysslande. Men finfint blev det.
Du ser så fort tiden går! Blinka en gång och hon är hemma. Så kommer det att kännas.
Nu kommer en samvetsfråga: Är ni klara med hennes rum? Om inte så blir det stressigt när ni kommer hem.


2008-02-20 @ 19:59:11

Postat av: Linda

GUUUUUUUUUD, va fint du gör Pia!!! Men får man fråga om du typ står på knä på en stol/pall som du sedan har redigerat bort eller är Tobbe så snabb vid kameran??? Kram Linda.


2008-02-20 @ 21:09:42

Postat av: Tobbe

Hej Linda,
Tänk att det var ngn som var uppmärksam.
Respekt.

Japp, det är så att jag är väldans snabb med avtryckaren. Faktum är att det gick åt några hopp/bilder innan den perfekta blden var tagen.


2008-02-20 @ 21:18:09

Postat av: Linda

Hej Tobbe, det var längesen du bloggade med oss. Kul att du nappade på mitt bete. Jaha, då fick sig Pia ett träningspass med dig bakom kameran..... Det skulle jag vilja ha sett, fniss, fniss. Kram Linda.


2008-02-20 @ 21:27:58

Postat av: Ritva

Oj vad du orkar hoppa. Hamnade idag på en styrke gympa pass istället för ordinarie core-pass.Det blir säkert långsam uppstigning imorgon och skratta ska man akta sig för. Det kändes trots allt bra efteråt.


2008-02-20 @ 21:47:31

Postat av: Marianne

Nu har jag kollat in bilden minst 100 gånger och visst har väl Linda rätt. Det där hoppet är ju omöjligt. Om inte så är du världsbäst.

Och Cathrine, din tidiga hemresa den innebär väl att du kommer till Sverige i sommar?

Till alla andra vill jag bara säga att det är ett år till min inflyttning 20/2-09 i nya lägenheten. Tiden bara svishar iväg.


2008-02-21 @ 12:12:24


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0