Topplåt av Tess Cameron

Banner from Tess Cameron





Jag vill rikta mitt varma TACK till dig Tess
för att du var så gullig att fixa signerade singlar
både till mig och min dotter som just nu befinner sig
i Argentina. Jag lovar dig att Cattis gör mycket reklam för
dig både i Argentina och i Tyskland.
Hon tycker din låt är jättebra!!!!
Själv vill jag göra reklam för dig här på bloggen igen,
har visserligen gjort det redan, men det skadar inte
att fräscha upp minnet hos mina läsare och det är
det minsta jag kan hjälpa dig med, Tess.
Lycka Till med dina framgångar!!
Stort Tack även till dig Ritva, utan dig hade det inte varit möjligt!

Tycker du om Tess musik?
Köp hennes singel vetja!
Gå in på hennes hemsida där finns information
hur du ska göra.

http://www.myspace.com/tesscameron

Var snälla och stöd Tess karriär!!!!

Tack för ordet!!


Kramisar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Till Linda ett tips.
För många år sedan hade jag samma som du ett igenbommat öra. Totaldöv. Brukade lägga mig på rygg på sängen med huvudet hängande nedåt utanför sängen. Då lindrades det tillfälligt tills ag reste mig upp. Det gick inte att tryckutjämna. ag bad om att läkaren skulle sticka hål på trumhinnan och det gjordes. Åh så skönt tills hålet läkt igen. Antibiotika hjälpte inte. Efter nån månad röntgades jag och då upptäcktes det att jag hade bihåleinflammation utan några symptom på det. Inget ont eller så. Efter spolning av bihålorna så blev örat bra. Har du också problem med öronen nör du flyger. Jag har jätteproblem. Speciellt vid landning. Skulle inte drömma om att flyga utan näsdroppar.


2008-02-26 @ 19:10:05

Postat av: Linda

Lite uppvärmning inför helgen. Jag såg på "Efter 10" med Malou på TV 4 igår, det handlade om barn, och folk skickade in roliga kortisar på vad deras barn sagt och här kommer en lite smårolig: Det var Filip 5 år som ville åka till sin gammelmormor 88år, han ville gå en antikrunda. Hans mamma undrade förstås vad han menade? Filip svarade:
-Joo, mormor sitter på en stol och jag går runt den, då blir det en antikrunda....... Fnisselifniss.


2008-02-26 @ 19:16:07

Postat av: Linda

Tack snälla Marianne för dina råd o tips. Näe, jag har inga jätteproblem när jag flyger, men däremot så har jag täppt näsa rätt så ofta. Det började när jag var gravid o sedan har det fortsatt. Men gissa min vanliga otur idag??? Doktorn var sjuk, fick en ny tid imorron!!!!!


2008-02-26 @ 19:24:02

Postat av: Marianne

Hallå, tror att det handlar om mig på torsdag i Du är vad du äter för de sa att det skulle handla om hon som vrålbantar på dagarna och hetsäter på kvällarna....hihi


2008-02-26 @ 21:40:15

Postat av: Vindruvan

....hehehe....idag får jag inte glömma att kolla in dig på TV:n Marianne!

Kramis / Vindruvan


2008-02-28 @ 10:17:55


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0