Veckans steg


Ja då var det dags med stegrapporten igen eftersom det är måndag.


image1051


Måndag 18/2:

12022 steg

Tisdag 19/2:

5930 steg

Onsdag 20/2:

13223 steg

Torsdag 21/2:

4430 steg

Fredag 22/2:

2746 steg

Lördag 23/2:

2875 steg

Söndag 24/2:

12423 steg

Sammanlagt:

53649 steg

Genomsnitt per dag:

7664 steg/dag

Ja som ni kan se så är jag väldigt ojämn i mitt traskande.
Mitt mål är att uppnå 10000steg i genomsnitt per dag, men det
är jag ju inte ens i närheten av just nu.
Näe, skärpning Druvan!!

Hos mig är det så att hjärnan säger en sak.......
Ryggen säger en annan........
och de båda kan inte samsas.........
........fast att de sitter på samma kropp!
Jaaa jag har svårt att acceptera att ryggen sätter käppar
i hjulen för mig, men det är nog bara, att så som många gånger
förr, bita i sura äpplet och kämpa vidare.
Aldrig att jag ger mig för att en satans rygg inte kan göra sitt jobb!!!!!

Hur har eran vecka varit??

Solen skiner, himlen e´ blå och jag längtar uuuuuuuut.

Kramisar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Åh så skönt att se att du är här igen. Vi i bloggfamiljen började nog oroa sig lite.
Mitt dagsgenomsnitt vecka 8 var 6.807 steg. Attans också att jag inte kom upp i mina 7.000 steg. Men om man tänker att jag länge hade som mål att komma upp i 6500 steg i genomsnitt och misslyckade titt som tätt med det så har jag ju förbättrat mig. Så det är bara att kämpa på. Eller hur Druvan?
För övrigt tror jag att du har för högt ställda mål. Kanske du ska gå ner en en nivå så att du slipper dina besvikelser.
Kram på dig
PS Längtar himla mycket efter dig när du är borta från bloggen.


2008-02-25 @ 09:24:37

Postat av: Vindruvan

Jättebra, Marianne!!!!
Du sätter realistiska mål och når upp till dem medans jag är lite ivrig att lyckas bättre än vad jag gör, men det är för att jag vet att det är inte omöjligt att klara det och jag vill klara 10000 sträcket varje vecka.....vill inte sänka mitt mål utan kommer att kämpa vidare...hehehe....

ååh, det var roligt att höra att jag är saknad.
Orkade inte ta tag i bloggen igår när jag kom hem, men nu är jag här igen ;-)

Hur har eran helg varit?
Min har varit jättebra!

Egentligen har jag massor att utföra vid datorn idag, men solen lockar mig så jag ska nog snart bege mig ut, har även en del ärenden som måste göras.

Kramis Vindruvan


2008-02-25 @ 09:56:15

Postat av: Bir

Här kommer mina steg från förra veckan. Må:11926, ti:12639, on:12215, to:11114, fr:11581, lö:11415, sö:13360 sammanlagt 84250 steg snitt per dag 12035 det var på håret att jag fixade stegen denna vecka men det gick.
Vi tänkte åka till STHLM lördag eller söndag om ni är hemma och vill bjuda på kaffe vill vi gärna ha adressen.
Här har det varit strålande sol i dag blåsigt men ändå rätt skönt. Gula och lila krokus blommar i trädgården. Våren är här. Kramar från oss 4.


2008-02-25 @ 17:23:06

Postat av: Vindruvan

MEN Gittan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så här kan ni INTE göra!!!!!!!!!!!

Vi sticker till Göteborg på fredag.
Tobbe stannar över helgen och jag stannar några dagar extra, så vi är dessvärre inte hemma här.
Tråkigt tråkigt och JÄTTE tråkigt!!

Jag måste självklart ge dig beröm för himlars vad duktig du är att fixa ihop stegen.
Jag vet vad det vill säga att hinna få ihop 12000 steg på en dag, det är rätt jobbigt. Så beröm ska du ha.....Bra kämpat Gittan!!!!!

Vädret har varit underbart i Stockholm oxå idag.

Kramisar / Vindruvan


2008-02-25 @ 18:11:58


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0