Booom

image678



En blondin var på ett gym och iakttog en bodybuilder som tränade.

- Booom!! Sa bodybuildern och slet av sig tröjan!

- Vad är det där? frågade blondinen.

- Det är 70 kilo dynamite, baby!!!

- Booom!! sa bodybuildern och slet av sig sina kalsonger.

Då gav blondinen ifrån sig ett skrik och sprang sin väg. Bodybuildern sprang ikapp henne och frågade varför hon sprungit sin väg.

- Jag ville inte vara nära av all den där dynamiten när jag såg att stubinen var så kort...

image677

image679

Tjing / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Oj två inlägg och änu inga kommentarer. Det var dåligt. Här fortsätter regnovädret. Gummistövlar och regnrock är det som gäller vid rastningarna. Ja Melker har förstås inte gummistövlar men en fin regnrock.
Har så smått börjat städa undan julen. Men det som från början är ett litet projekt tenderar till slut att bli ett stort. Har nu precis tvättat och manglat köksgardinerna. Det är bara det innan jag har balanserat dom över ena armen upp i lägenheten och fått upp dom så är dom skrynklga igen eftersom dom är i linne. Jag kunde lika gärna ha strukit dom mentalt. Det hade inte varit någon skillnad.


2008-01-16 @ 16:47:22

Postat av: Vindruvan

Jag städar oxå, men dock inte undan julen för den landade knappt hos oss eftersom vi skulle till Sverige.
Nä jag är ute i köket och torkar av köksluckorna och gör rent hus i kylskåpet.
Ibland tittar jag in här när jag går förbi datorn.
åjo, dina gardiner är säkert jättefina efter din mangling.

Måste fortsätta nu.
Kramis Vindruvan


2008-01-16 @ 17:08:46

Postat av: Ritva

Jag har precis kommit hem från veckans andra gympa pass. Det var core denna gång. Ser inte riktigt framme mot morgon dagen med massor av nyupptäckta muskler. Nu tänker jag fortsätta med mitt nya liv där träning ingår regelbundet. Du, Pia, är faktiskt en av dem som har fått mig att börja röra mig mer igen.
Här skulle också behöva städas. XY-könet har varit hemma 3 dagar och det synns.
Nu är det dags att sova. God natt alla.


2008-01-16 @ 21:14:43

Postat av: Vindruvan

Kuuuul Ritva!
Tänk att lilla jag kunde påverka att du skulle börja röra på dig mera, känner mig lite stolt över det....hehehe....
Har du börjat träna på något gym i närheten, eller?

Stökar dina pojkar alltid till det så väldigt hemma att efter 3 dagar är det dags att städa?
Hoppas de hjälper till på den fronten.

Kram Vindruvan


2008-01-17 @ 08:01:37


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0