Det finns en förklaring

Visste Ni det inte förut så
har Ni här förklaringen till varför män bär kläder på sig
och framförallt kalsonger, det är nog ett bra skydd trots allt.....
Inte konstigt alls, eller hur??



image822  image823  image824

image825  image826  image827

image828




glitterbank.com glitter graphics
glitterbank.com glitter graphicsglitterbank.com glitter graphicsglitterbank.com glitter graphicsglitterbank.com glitter graphicsglitterbank.com glitter graphicsglitterbank.com glitter graphicsglitterbank.com glitter graphicsglitterbank.com glitter graphics




Kommentarer
Postat av: Ritva

Detta måste visas till mina "små" pojkar. De måste ha tuft i livet med att skydda " den" från olyckor.


2008-01-30 @ 18:57:01

Postat av: Tobbe

Tja, det är vad jag alltid har sagt. Det är inte lätt att vara kille.
Nä, man skulle ha det lika bra som tjejerna.


2008-01-30 @ 19:45:05

Postat av: Linda

Hi, hi, hi, Jag ser bara Joel framför mig. Jag håller på att skratta på mig!!!!!!!!!!!!!!!


2008-01-30 @ 21:19:11

Postat av: Marianne

Halloj var är duuuu?
Har varit ute o gått och kommit upp i över 10.0000 steg redan idag. Har upptäckt att min stegräknare inte funkar så bra om man bara har den i fickan som jag har haft. Man ska kunna ha den där eller i väskan eller dinglande. Idag har den suttit i byxlinningen och det verkar ju funka alldeles förträffligt.


2008-01-31 @ 15:05:35

Postat av: Vindruvan

Här är jag!!!!!
Jag har också tagit vara på den underbara dagen idag och promenerat, det var så skönt!
Det låter som om dina steg inte har räknats ordentligt förut när räknaren har legat i fickan, alltså är slutsatsen att du har varit mer aktiv än du har trott.
Hädanefter kommer du att få ännu bättre resultat.

Kramisar / Vindruvan


2008-01-31 @ 16:56:49


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0